ویرگول
ورودثبت نام
هدی
هدی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پروژه عکاسی ماهی مرده

آرت از marmarsiyadat
آرت از marmarsiyadat


این ماهی قرمزی که مشاهده می کنید یکی از بازماندگان ماهی های سفره نوروز سال ۱۳۹۷ ماست. چهار سال کنار ما، و کنار دعاهای ما و یا محول القلوب های ما ماند.


ماهی؛ درحا ل مر گ
ماهی؛ درحا ل مر گ
ماهی در حا ل مر گ از نمای نزدیک
ماهی در حا ل مر گ از نمای نزدیک


اشتباه نشه، هنوز نمرده! ولی مدت مدیدیه که مریض شده و هر روز داره بد ترو بد تر میشه.

اینجا صحنه وحشتناکی رو ساخته؛ من که واقعا وحشت میکنم :')

یکی از اهداف من از نوشتن این پست کمک به عمر این موجوداته. اگر میخواین بدونین چطور باید از یه ماهی قرمز نگه داری کنید تا عمر طولانی تری داشته باشه فقط بپرسین.


ماهی قرمزعلائم مرگ ماهی قرمزعکاسی ماهی قرمزماهی نوروزنگهداری از ماهی قرمز
من اینجا سوالات یا درگیری های ذهنی ایجاد میکنم. پدیده هایی که ارزش فکر کردن دارن. چالش هایی که بی پاسخ اند یا هنوز یک نظریه اند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید