ویرگول
ورودثبت نام
هدهد
هدهد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چالش کتابخوانی طاقچه

خب ماجرا از اونجا شروع شد که تعطیلات تابستونی شروع شده بود منم دنبال یه کتاب خوب میگشتم که دوباره کتاب خوندن رو شروع کنم. طی جستجوهام فهمیدم که طاقچه یه چالش کتابخوانی گذاشته و چی از این بهتر؟


خلاصه تصمیم گرفتم با این چالش همراه بشم, یه نگاهی که به قوانین انداختم فهمیدم که توی دو دسته برگزار میشه, یه دسته "پیر طریقت ها" و یه دسته "اول راه". خب من با توجه به موضوعاتی که برای هر ماه تعیین کرده بودن تصمیم گرفتم که "اول راه"رو انتخاب کنم. توی وبلاگشون هم برای موضوعات هر ماه چند مورد مرتبط معرفی کردن و جوایز رو هم کامل توضیح دادن که از اینجا می تونید ببینید.

https://taaghche.com/blog/1399/12/24/%da%86%d8%a7%d9%84%d8%b4-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c-%db%b1%db%b4%db%b0%db%b0/

منم تا حدودی تونستم کتاب هایی که می خوام بخونم رو پیدا کنم و حتی کتاب این ماهم رو خوندم و به زودی یه مطلب راجع بهش مینویسم.

موضوعات هر ماه رو این پایین میتونید ببینید و کتاب مد نظرتون رو با توجه بهشون انتخاب کنید.

چالشی برای «پیرطریقت‌»ها



چالشی برای «اول راه»ها


راستی من هنوز نتونستم کتابی که می خوام برای بعضی از ماه ها بخونم رو انتخاب کنم,شما اگه پیشنهادی داشتید تو قسمت نظرات باهام در میون بذارید:)


پ.ن:بین اپلیکیشن هایی که تو حوزه کتاب فعالیت میکنن از اسم "طاقچه" بیشتر از همه خوشم میاد,بهش که فکر میکنم یه طاقچه قدیمی که روش کتاب گذاشتن میاد تو ذهنم, لوگوش رو هم خیلی دوست دارم. دوست دارم بدونم کی اسمشو انتخاب کرده:)))))



طاقچهچالشچالش کتابخوانیکتابکتابخوانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید