هودینی یک نرمافزار انیمیشن سه بعدی توسعه یافته توسط شرکت نرمافزاری ساید افکت واقع در تورنتو میباشد . هودینی در ساخت فیلمهای شاخصی مانند فروزن و زوتوپیا استفاده شده است.
هودینی تمام نیازهای تولید سه بعدی را پوشش داده است، شامل :
هودینی یک محیط توسعه باز میباشد که از رابطهای کاربری برنامهنویسی مختلفی پشتیبانی میکند.
در این دوره آموزش جامع از یودمی با تدریس Raffi Bedross و با دوبله تخصصی آرت گورو به طور جامع قابلیت های نرم افزار سه بعدی هودینی به همراه پروژه بررسی می شود.
این دوره آموزشی آخرین آموزش ارائه شده در مورد نرم افزار سه بعدی هودینی است که در 14 فصل و با تدریس Raffi Bedross و دوبله تخصصی تیم آرت گورو تهیه شده است در این دوره آموزشی شما تمام تکنیک های ساخت انواع افکت ها و جلوه های بصری 3 بعدی نرم افزار Houdini را همراه با پروژه هایی عملی مانند ساخت انواع انفجارات، آتش سوزی اشیا، شبیه سازی شن، مایعات، سیالات و … می آموزید.
1. آشنایی با نرم افزار و چگونگی دانلود نرم افزار
2. استفاده از ابزار های Transform و viewport وNetwork Editor
3. ایجاد اشیا در Network Editor و قطع و وصل کردن نود ها وادغام نود ها با هم و لینک کردن دو شی به هم
4. انجام پروژه عملی هودینی ایجاد یک فنجان
5. ایجاد group با ابزار select و حذف group با نود Delete و ایجاد group با ابزار boundary box و آشنایی با ابزار Group by range
6. انجام پروژه عملی ساخت انیمیشن جمجه انسان
7. آشنایی با Attributes و آشنایی با نود Transferring Attributes و ایجاد Attribute custom
8. آماده سازی صحنه برای نورپردازی و آشنایی با نورهای Point Spot و Area lights و ایجاد Attribute custom
9. آشنایی با سیالات و مفهوم Voxels و ایجاد یک دودو دنباله دود و ایجاد یک Flipbook و آشنایی با نحوه کار smoke Emitter، Pyro sim
10. انجام پروژه عملی هودینی ساخت دود سیگار و ایجاد شعله شمع
11. انجام پروژه عملی هودینی وارد کردن تایر به صحنه و شروع ایجاد آتش سوزی تایر و تنظیمات پایانی آتش سوزی تایر
12. نورپردازی و رندر و کاپوزیت فاینال آتش سوزی تایر
13. ایجاد یک particle Emitter و اثرگذاری نیرو بر پارتیکل ها و منتشر کردن دستی پارتیکل ها و پر کردن یک متن با پارتیکل و وارد کردن نیروی منحنی و انیمت کردن خط های منحنی
14. انجام پروژه عملی هودینی انتشار مایعات از یک شی
15. پر کردن یک شی با پارتیکل و ساخت پوشه پروژه و کش کردن پارتیکل ها
16. انیمت کردن یک منتشر کننده با اکسپریشن
17. تبدیل پارتیکل ها به مش و منتشر کردن چند امیتر و قرار دادن activation keys برای منتشر کننده و ایجاد پروکسی برای collisions و ساخت کش برای همه منتشر کننده وایجاد مش برای همه منتشر کننده ها و بهبود و ارتقا مش های پارتیکل ها و بهینه سازی مش ها برای کش کردن رو دیسک و فراخوانی کش و ساخت flipbook و اگر فایلهای alembic را ندارید چه می کنید و تنظیمات مهم منتشر کننده و فراخوانی شبیه سازی نهایی
18. ساخت متریال در هودینی و ساخت متریال برای لایه زیرین و ساخت زمین وایجاد دوربین و ایجاد نورمحیطی و ایجاد متریال شکلات
19. انجام پروژه عملی هودینی افکت باران
20. پر کن یک شی با شن و ایجاد زمین و کش فایل و بالابردن شن و ایجاد دوربین وش ی برای پر کردن آاز ماسه و پر کردن geometry با شن و ایجاد شن و افکت برف و ایجاد افکت برف بر روی رندر نهایی در نرم افزار کامپوزیت
21. ساده ترین راه برای شکست اجسام و شکستن اجسام بصورت دستی و اضافه کردن جزئیات با استفاده از نقاط شکستگی و تبدیل قطعات به اج-سام سفت و سخت و استفاده از Boolean برای شکستن اجسام
22. انجام پروژه عملی هودینی ایجاد دود از پارتیکل
23. ایجاد انفجار ساده و آشنایی با Source Volume و ایجاد انفجار و زمان بندی انفجار و مقدمه انفجار و زمان بندی انفجار با گازوئیل و نورپردازی، رنگ آمیزی و رندر انفجار و ایجاد تکان خوردن دوربین در هنگام انفجار و مقدمه ایجاد انفجار و تنظیمات پیشرفته انفجار در صحرا و کامپوزیت نهایی در Nuke
24. انجام پروژه عملی هودینی اقیانوس در مقیاس بزرگ
25. انجام پروژه عملی هودینی پریدن کوسه در آب
بعد از اتمام این دوره شما کاملا با نرم افزار هودینی آشنایی دارید .
میتوانید با ساخت انواع انفجارات، آتش سوزی اشیا ، شبیه سازی شن ، مایعات ، سیالات و غیره آشنا می شوید .
ارتیست های جلوه های ویژه.
نرم افزار هودینی
توجه: با اطمینان دوره آموزشی “دوره جامع آموزش هودینی بوتکمپ به همراه پروژه دوبله فارسی از یودمی” را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه انجام می شود.
320,000 تومان
مدت دوره ۶۴۵ دقیقه با حجم 2.4 گیگابایت