ویرگول
ورودثبت نام
Hooman Farokhi
Hooman Farokhi
خواندن ۳ دقیقه·۶ ماه پیش

راهنمای استفاده درست از چت بات های هوش مصنوعی مانند chat GPT پارت دوم

پارت دوم

· اشکال زدایی کدهای پایتون

ساختار سریع

مثال: من می خواهم شما یک برنامه نویس پایتون باشید، اینجا یک قطعه کد پایتون است

حاوی {problem} — {insert code snippet} — خطای زیر {insert error} را دریافت می کنم. دلیل باگ چیست؟

· اشکال زدایی کد زبان برنویسی R

ساختار سریع

مثال: من می خواهم شما یک برنامه نویس R باشید، در اینجا یک قطعه کد R حاوی کد R است

{مشکل} — {insert code snippet} — من با خطای زیر مواجه می شوم

{درج خطا}. دلیل باگ چیست؟

· اشکال زدایی کد SQL

ساختار سریع

مثال: من می خواهم شما یک برنامه نویس SQL باشید، در اینجا یک قطعه کد SQL وجود دارد

حاوی {problem} — {insert code snippet} — خطای زیر {insert error} را دریافت می کنم. دلیل باگ چیست؟

· توضیح کد پایتون

ساختار سریع

مثال: از شما می خواهم به عنوان توضیح دهنده کد در پایتون عمل کنید. من نمی فهمم

این تابع لطفاً توضیح دهید که چه کاری انجام می دهد و ارائه دهید

مثال؟ {تابع درج}

· توضیح کد R

ساختار سریع

من از شما می خواهم به عنوان توضیح دهنده کد در R عمل کنید. من متوجه نمی شوم

این تابع میشه لطفا توضیح بدید چیکار میکنه و

مثال ارائه دهید؟ {تابع درج}

توضیح کد SQL

ساختار سریع

من از شما می خواهم که به عنوان توضیح دهنده کد در SQL عمل کنید. من این موضوع نمیدونم.

این قطعه را درک کنید میشه لطفا توضیح بدید چیکار میکنه

و مثال بزنید؟

{Insert SQL Query}

· بهینه سازی کد پایتون

ساختار سریع

من از شما می خواهم که به عنوان یک بهینه ساز کد در پایتون عمل کنید. {توصیف کردن

مشکل با کد فعلی، در صورت امکان}. میتونی درست کنی

کد {بیشتر پایتونیک/پاک کننده/کارآمدتر/سریعتر اجرا/بیشتر

قابل خواندن} {کد را وارد کنید}

· بهینه سازی کد R

ساختار سریع

من از شما می خواهم به عنوان بهینه ساز کد در R. {مشکل را با

کد فعلی، در صورت امکان}. میشه کد {cleaner/more رو بسازید

کارآمد/سریعتر اجرا شود/خواناتر باشد}؟ {کد را وارد کنید}

· بهینه سازی کد SQL

ساختار سریع

من از شما می خواهم که به عنوان یک بهینه ساز پرس و جو در SQL عمل کنید. {مشکل را شرح دهید

با کد فعلی، در صورت امکان}. میشه راه های درست کردن رو معرفی کنید

درخواست {سریعتر/خواندنتر/ساده‌تر} اجرا شود؟ {کد را وارد کنید}

· ساده سازی کدهای پایتون

ساختار سریع

من از شما می خواهم به عنوان یک برنامه نویس در پایتون عمل کنید. لطفا این را ساده کنید

کد در حالی که مطمئن شوید {کارآمد/آسان برای خواندن/پایتونیک} است؟

{کد را وارد کنید}

· ساده سازی کد R

ساختار سریع

من می خواهم شما به عنوان یک برنامه نویس در R عمل کنید. لطفا این کد را ساده کنید

در حالی که مطمئن شوید که {کارآمد/خواندن آسان} است؟ {کد را وارد کنید}

· ساده سازی کد SQL

ساختار سریع

من از شما می خواهم که به عنوان یک برنامه نویس SQL عمل کنید. من در حال دویدن هستم

{PostgreSQL 14/MySQL 8/SQLite 3.4/نسخه های دیگر.}. میتوانی

لطفاً این پرس و جو را ساده کنید {در حالی که مطمئن شوید کارآمد است/

آسان برای خواندن / درج هر نیاز اضافی}؟


برنامه نویسباگسادههوش مصنوعیکاربرد هوش مصنوعی
عاشق یادگیری و برنامه نویسی و هوش مصنوعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید