ویرگول
ورودثبت نام
حوریه جهانی
حوریه جهانی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

داستان شروع انتخاب موضوع رساله من

سلام خدمت همه عزيزان اميدوارم كه همتون شاد و بشاش باشيد

قبل از اينكه ورود پيدا كنم تا مطالب مفيد درباره مباحث توسعه فردي و خودآگاهي رو خدمتتون بگم، ابتدا نحوه ورود خودمو به اين حوزه به صورت خيلي خلاصه براتون تعريف مي­كنم.

حدود 6 سال پيش يعني سال 93 بر اساس يك تصميم گيري اشتباه وارد يك فازه ديگه از زندگي شدم كه براي من اون موقع خيلي سنگين بود و از خيلي جهات تحت فشار بودم. سال 96 آزمون جامع دكتريمو دادم و براي انتخاب موضوع رسالم قبل از آزمون ميگفتم كه بايستي يك موضوعي رو انتخاب كنم كه پس از پايان كار هم رساله خوب و با كيفيتي باشه، هم بتونم ازش يك كسب و كاري راه اندازي كنم و هم اينكه به خودم كمك كنه تا بتونم تصميمهاي بهتري در زندگيم بگيرم و به تبعش زندگي با كيفيت تري در جنبه هاي مختلف زندگيم داشته باشم. براي همين با دقت زيادي پيگير موضوعات مختلف در حوزه منابع انساني بودم و نهايتا پس از بررسي هاي مختلف اين موضوع رو براي خودم انتخاب كردم:

"فهم سوگيريهاي شناختي در فرايند تصميم ­گيري ( مورد مطالعه صنعت مشاوره مديريت)"

و كارمو به صورت رسمي از سال 97 شروع كردم و به لطف خدا آبانماه امسال (99) تموم شد و به نتايج خيلي خوبي دست پيدا كردم.

انشاالله از اين به بعد مطالبي رو در خصوص سوگيريهاي شناختي، شخصيت شناسي و مطالب مرتبط با اين حوزه مينويسم .
همچنين به انواع سوگيريها و اينكه چه تاثيراتي ميتونن در زندگي فردي، سازماني و اجتماعي ما داشته باشند، اشاره مي كنم.

شاد و مانا باشيد.

حوريه جهاني

20/08/1399

سوگيري شناختيتوسعه فرديشخصيت شناسيتصميم گيري
دكتراي منابع انساني دانشگاه تهران-مربي توسعه فردي-ارتباط با من:hoorie_jahani@yahoo.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید