ویرگول
ورودثبت نام
hoorieh95
hoorieh95
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

عمه‌ی موفق!

من در چنین روز خجسته ای درسالیان دور به مقام عمه نائل شدم . شاید باورتان نشود این عشق چقدر شیرین وچه لذت بخش است . فرزندی از خون تو در بطن زنی دیگر رشد کند وجان بگیرد و به دنیای تو پابگذارد. خداراشکر توانستم عمه‌دوست داشتنی و مهمتر خواهرشوهر محترم وقابل دوست داشتن باشم.

برادرزاده ام دریک گلایه ای که از نوشتار فضای مجازی با ایشون داشتم که مردم به عمه ها بد می گویند . با کمال صداقت ودلبستگی نوشت: عمه=عشق ...........عمه ندارند یعنی عشق ندارند. عمه جان غصه نخور.

22 سال از آن لحظه‌ی شیرین تولد می گذرد و من همچنان طعم و عطر خوش برادرزاده ی نوزادم را حس می‌کنم.پسرکی با چشمان سیاه براق با موهایی بسیار مشکی و براق و صاف را درآغوشم حس می کنم.

این عشق به سبب رفتار دو طرفه‌ی عروس و قوم شوهر رخ داده است. عروس خوب حتما فرزند سپاسگزارو مهربون تربیت خواهدکرد.


عمه موفقزن داداش محترم
بانویی متاهل وعلاقمندبافتنی و وبلاگنویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید