ویرگول
ورودثبت نام
hoorieh95
hoorieh95
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

نجات یافته!

بی شک اکثر شما براتون پیش آمده که غذایی یا بشقابی که ته مانده غذا بهش چسبیده با هجوم مورچه ها روبرو بشوید اولین کار می گیرید ،زیر شیر آب و به اصطلاح با آب قصد دورکردنشان را دارید.اما، اگریه کم دقت کرده باشید بین هزاران مورچه غرق در آب ، چندتاییشون موفق به نجات خود می شوند. ما هم در تلاطم زندگی گاهی مورچه وار شانس دوباره سر پا شدن پیدا می کنیم.می توانم به جرات بگویم بافتن مرا از غرق شدن در افکار منفی دور و بر خودم نجات می دهد.موقعی که یک محصول به پایان تولید می رسد. توی دلم بانوی خوش سلیقه ای مجسم می کنم که برای خودش، همسرش ِ، فرزندش و یا هدیه ای به عزیزانش از من درخواست خرید دارد.و خوش به حالم می شود وقتی مشتری به من می گوید از خریدم حس خوبی دارم.

#شال گردنی فانتزی شیک
#شال گردنی فانتزی شیک




بافتنی شیکشال وکلاهپتوی سیسمونیپتوی چهل تیکه نوجوانپلیورمردانه وزنانه
بانویی متاهل وعلاقمندبافتنی و وبلاگنویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید