ویرگول
ورودثبت نام
hosein hosein zadeh
hosein hosein zadeh
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

حل مشکل Crash کردن نرم افزار Adobe XD

دیشب داشتم واسه بار آخر با Adobe XD کار میکردم و میخواستم برای همیشه از شر این نرم افزار مزخرف با ارورای مزخرف ترش خلاص بشم که یه اتفاق عجیب افتاد.

نرم افزار XD همیشه بخاطر crash کردناش آزارم میداد و همون اول کار یا وسطای کارم یهو نرم افزار بسته میشد و هیچ جوره مشکلش حل نمیشد، البته بعضی وقتا با Uninstall کردن و نصب مجدد درست میشد ولی دوباره به مشکل میخوردم بخاطر همین تصمیم گرفتم کلا پاکش کنم و برم سمت Figma.

شروع کردم به انجام دادن مراحل Uninstall:

1- توی Start تایپ کردم add or remove Program

2- از بخش Apps & Features نرم افزار Adobe XD رو انتخاب کردم

3- کاملا بی دلیل و بدون اینکه نیتم حل کردن مشکلش باشه Advanced option رو زدم

4- تو صفحه جدیدی که باز شد بازم بی دلیل Repair رو زدم، چند ثانیه بعد یه تیک آبی دیدم و صفحه رو بستم


گفتم یه تست بکنم ببینم اتفاقی افتاده یا نه، و تو اوج ناباوری مشکل Adobe XD من حل شد.
به همین راحتی!!!

با چن نفر از دوستان موضوع رو مطرح کردم و تا این لحظه مشکل همشون حل شده.
شما هم اگه با این مشکل مواجهین این راه رو امتحان کنین و نظرتون رو بگین.

و در نهایت اگه نتیجه گرفتین این محتوا رو با دوستاتون هم به اشتراک بذارین تا شاید بتونیم مشکل اونارو هم حل کنیم.


adobe xdادوبی ایکس دیcrashing xdCrash کردن نرم افزار Adobe XDحل مشکل adobe xd
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید