ویرگول
ورودثبت نام
حسین بیگی
حسین بیگی
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

آیا صفحات نوایندکس پیج رنک را انتقال می‌دهند؟

✅ بله؛ ولی برای مدت زمان محدود!

جان مولر از گوگل می‌گوید:

"زمانی که صفحه‌ای از سایت خود را نوایندکس می‌کنید، ما نمایش آن را در نتایج جستجو متوقف می‌کنیم، اما برای مدتی آن را در ایندکس گوگل نگه می‌داریم. (ایندکس بدون نمایش)

در چنین شرایطی صفحه‌ی نوایندکس شده دیگر در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شود، اما لینک‌های داخل آن همچنان توسط کرالرها دنبال می‌شود.

اما اگر این وضعیت (یعنی نوایندکس بودن) برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، ما اینگونه برداشت می‌کنیم که این صفحه دیگر قرار نیست در سرچ استفاده شود و شما تمایلی به بازگشت آن به نتایج جستجو نخواهید داشت؛ بنابراین آن صفحه به‌طور کامل از ایندکس گوگل حذف شده و لینک‌های داخل آن نیز دیگر فالو نمی‌شود."

جان مولر در پاسخ به این سوال که "بعد از چه مدتی این اتفاق خواهد افتاد؟"، گفته: بستگی دارد! (پاسخ دقیقی به این سوال نداده است.)


من حسین بیگی هستم، کارشناس سئو و محتوا. اگر دوست دارید مطالبی از این دست رو هر روز مطالعه کنید، پیشنهاد می‌کنم کانال من رو توی تلگرام دنبال کنید. 🌺

Telegram channel: @seoptimizer

ایندکس گوگلجان مولرنوایندکسپیج رنکنتایج جستجو
من حسین بیگی هستم. از سال ۱۳۹۴ در زمینه‌‌های سئو و تولید محتوا فعالم و قصد دارم تا از طریق ویرگول آموخته‌ها و دانسته‌های خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید