ویرگول
ورودثبت نام
حسین کلهری
حسین کلهری
خواندن ۶ دقیقه·۲ سال پیش

تر فند حل مشکلات روزانه نذار گوشیتو دزد ببره.

من فردی هستم با ویژگیهای خاص مثل همه‌ی شماهایی که دارید این داستان رو میخونید. اما یک ویژگی خاصی که دارم اینه که خیلی درونگرا هستم و با هرکسی حال نمیکنم که دمخورش بشم. بیشتر تنهایی بازار میرم و بیشتر اوقات با علایق و سلایق خودم زندگی میکنم و تو یه کلام برا خودم زندگی میکنم نه کسی دیگه.


البته درسته درونگرا هستم اما بشدت قدرت برقراری رابطه با اطرافیان و دوستان رو دارم و همه رو مجذوب خودم کنم.منم یک سری علایق دارم یک سری کارهای روزمره دارم که تو این علایق و روزمره من چند تا مورد هست که خیلی به چشم میاد اینه که من به شدت عاشق پادکست هستم و به شدت مکالمات خیلی زیادی دارم یعنی دوستان موقعی که زنگ می زنند نیم ساعت ۲۰ دقیقه حرف میزنیم و گل میگیم گل میشنویم . رفقای اینچنینی که میدونم همتون دارید و داریم.

درسته من یک فرد درونگرا هستم اما بهتون گفتم که رابطه رو خیلی عالی برقرار میکنم با رفقا و خیلی هم صمیمی هستیم با رفیقام اما سعی می کنم کلاً 2-3تا بیشتر رفیق نگه ندارم واسه خودم بقیه در حد دوست بمونن کافیه فرق دوست با رفیق چیه دیگه اینا رو که همه متوجه هستید انشالله .بریم واسه چیزی که من براش این داستانو نوشتم و مشکلاتی که داشتم و احتمالا خیلیاتون هم این مشکلات رو دارید و دنبال اینکه حلش کنید من گشتم و گشتم چندتا راهکار پیدا کردم گفتم الان با شما هم به اشتراک بزارم.

مشکلات روزمره‌ی همه گیر

یکی از مسائل روز که بشدت از مشکلات داشتن تلفن همراه هست خصوصا تلفن همراه گرون اینه که اگه بی محابا از اون توی بازار یا توی شلوغی خیابون استفاده کنی احتمال دزدیده شدنش هست. و فکر کن با این قیمتهای نجومی و بی ارزش شدن روز به روز ریال گوشیتو دزد برده باشه و مجبور بشی دوباره گوشی بخری .

علاوه بر این که خطر حمل گوشی در خیابون زیاد شده من عاشق پادکست و کتاب صوتی هستم. به حدی به کتاب صوتی علاقه دارم که دوست دارم 24 ساعته کتاب صوتی گوش بدم و خوب مواقعی که داخل اتاق خودمم بدون هیچ دردسر و دغدغه‌ای این کار رو انجام میدم . اما من نیاز دارم داخل اتوبوس و تاکسی و یا مترو باز به کتاب صوتی گوش بدم یا مسیری رو که میرم همینجوری به در و دیوار نگاه نکنم و کتاب صوتی گوش بدم.

علاه بر کتاب صوتی مواقعی که بی حال و حوصله هستم رو دوست دارم موزیک گوش بدم . البته که موزیک گوش دادن برای هر کسی تو هر حالتی که باشه میتونه آرام بخش باشه و یا حتی میتونه همراه همیشگی هر فردی باشه. البته به شخصه زیاد اهل موزیک نیستم و سعی میکنم اگه نیاز به موزیک داشته باشم بیشتر موزیک ملایم و آروم گوش بدم.

مورد بعدی اینه که وقتی خارج از باشگاه بخوایی ورزش کنی باید قید موزیک انگیزشی و ورزشی رو بزنی. خصوصا اگه ورزشت تحرک بالای داشته باشه.

در جست و جوی راه کار

برای حل مشکلات بالا و ترس از دزدیده شدن گوشی و همچنین گوش دادن به پادکست یا ورزش با موزیک فاولین راهکاری که به نظرم اومد نی که از یک هندزفری استفاده کنم خوب هندزفری داخل جعبه گوشیم بود ازش استفاده کردم اما خوب چون خیلی استفاده میکردم زود خراب شد حالا خراب شدن هیچ، من دوبار رفتم یکی دیگه گرفتم و یک هزینه زیادی انجام دادم اما هندزفری سیم دارم چند سری مشکلات لاینفکی داره چیزی که از هندزفری با سیم رو اعصاب و خیلی اذیت میکنه اینه که سیمش مدام گره میخوره و یکی دیگه از مشکلاتش اینه که توی هر وضعیتی نمیتونی از هندزفری با سیم استفاده کنی چون سیم تو دست و پاست خصوصاً موقعی که می خوای گیم بزنی سیمش لابه لای انگشتات گیر میکنه و خیلی آزاردهنده است از طرفی موقع مکالمه باید حواست باشه که میکروفون شو بگیری بالا که صدات بره . یکی دیگه از مشکلات هندزفری با سیم این که موقعی که میخواییم جمعش کنیم مرتب تاش میزنیم اما وقتی که می خواهیم دوباره استفاده کنیم میبینی یک کلاف سردرگم و یه سیم توهمه و اصلا یه وضعیه که هیچ نمیشه درست ازش استفاده کرد. برا ورزش هم که دیگه حرفشو نزن.


پاک کردن صورت مسئله برای حل مشکلات روزمره

راهکار بعدی که به نظرم اومد اینکه خوب من کمتر بیرون برم و اینکه کمتر مکالمه را داشته باشم کمتر پادکست گوش بدم . خوب راه کار بدی نبود اما اما این واسه من اصلا جالب نیست یعنی میشه صورت مسئله رو پاک کردن براهمین گشتم و گشتم رفتم دنبال راهکار بعدی که توی مغازه ها راهکاری دیگه پیدا کردم و برای اولین بار بود که من داشتم یک هندزفری بی سیم به چشم می دیدم.

من توی بازار خیلی میگردم و به هرچی که میرسم و برام جذابه قیمت میگیرم. گوشیهای تلفن همراه و لوازم جانبیش رو همیشه پیگیر هستم و قیمت میگیرم.یکی از اون دیوایسهایی که دیدم و بعد از اون زیاد قیمت میگیرم هندزفری بیسیمه.

خوب از وقتی که من هندزفری بی سیم رو دیدم رفتم یک سری اطلاعات کسب کردم و همینطور سوالاتی پرسیدم از فروشنده‌ها و دیدم که خیلی وسیله کاربردی و کلاً عاشقش شدم یعنی اون چیزی که من میخواستم دقیقا همون بود با خیال راحت توی هر وضعیتی پادکست گوش می کردم توی هر وضعیتی که بودم مکالمه و تماسمو ادامه میدادم بدون این که بترسم بخواد کسی گوشیم رو بدزده و موقعی که میخواستم ورزش کنم میخواد توی پارک باشه یا توی باشگاه برای من فرقی نمیکنه موزیک دلخواه خودمو پلی میکردم .حلال مشکلات من هندزفری بی سیم بود اما ما مشکل جدید تر این بود که از کجا بخرم؟

پیدایش مشکل جدید

خب همونطور که میرفتم و قیمت میکردم که هندزفری های یک شکل را به اصطلاح ایرپادهای یک شکل مغازه به مغازه قیمت متفاوتی داره و واقعا سر در گم شدم که وای چیکار کنم؟ دیگه بیخیال بازار شدم رفت توی سطح اینترنت چرخی زدم دنبال ایرپاد گشتم مثل خیلیها اول رفتم دیجی کالا رو نگاه کردم، دیجی کالا خیلی مدل های مختلفی داشت اما توضیحات هر محصول خیلی کم بود و یا مناسب نبود به نظرم از طرفی نظرات کاربران بعضی موقع ها گنگ و نامشخص بود چرا که خیلی ها حتی نمی تونستن درست ازش استفاده کنند مشخص بود. سایت بعدی که رفتم دنبالش سایت تکنولایف بود که دیدم چقدر قیمت های خوبی داره تکنولایف رو گوشه ذهن نگه داشتم و دوباره گشتم و گفتم شاید بازم بتونم هم قیمت مناسب تر هم توضیحات بهتر پیدا کنم و رفتم سایت دیگه که پیدا کردم سایت مای ایرپادز بود.

خوب ، سایتی که پیدا کرده بودم به نظرم بد نبود و خدماتش بنظر خوب میومد. با پشتیبانیش تماس گرفتم دیدم علاوه بر راهنمایی کامل حتی مهلت تست به من میدن و یه آپشن دیگه که علاوه بر اینا مهلت تعویض هندزفری بی سیم هم به من می دن. بعد از خرید بود که گفتم چرا کسی که تازه کارشو شروع کرده ( البته از نظر من شاید تازه شروع کرده چون اسمی تا قبل از این ازش نشنیدم ) ولی اینقدر حرفه‌ای هستن رو معرفی نکنم؟ کلا مشکلات روزمره رو با این سایت حل کردم یعنی الان پادکستمو تو هر وضعیتی گوش میدم آهنگ رو گوش میدم و مکالمه دارم هر جا که دلم بخواد. کل داستان این بود من خیلی گشتم سایت های دیگه خیلی خوبی هست و بود سایتی مثل کالاتیک بود و سایتی مثل موبایل۱۴۰ هم بود که خیلی تبلیغات داره اونم بد نبود اما پشتیبانی مای ایرپاد بهتر بود و خیلی تجربه‌ی خوبی بود و با پشتیبانشم دوست شدیم و من ازشون خرید کردم و راضی هستم تا تجربه بعدی خدانگهدار.







ترفند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید