ویرگول
ورودثبت نام
حسین کلهری
حسین کلهری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

موزیک مورد علاقه

بهترین موزیک که شما شنیدین چی هست؟ موزیکی که به دلتون میشینه چیه و چه سبکیه ؟ اگه بتونید بهم بگید ممنون میشم .من موزیکی که خودم دوست دارم بیشتر سنتی از استاد شجریان هست که گوش میدم. سبک های پاپ و راک خلاصه سبک های جدید علاقه خاصی ندارم بغیر از استاد شجریان من استاد ناظری هست که گوش میدم افتخاری و اصفهانی بعضاً اینا روهم گوش میدم حالا قبلنا ابی هم گوش میدادم که بعد از اینکه آهنگ خلیج فارس رو نخوند دیگه گوش ندادم و خوشم ازش نمیاد اصلاً.


اما من کلاً ترجیح میدم به جای موزیک پادکست گوش بدم پادکست آموزشی و انگیزشی اینجور مسائل و اگه ویرگول امکان این را داشت که ویس بزاری من براتون میذاشتم و صدا ضبط می کردم و بهتون کلی ایده میدادم. از سایت ویرگول خوشم اومده می خوام در اینجا مطالب بنویسم و منتشر کنم حالا اگه شما هم دوست داشتید با هم جمعیت تشکیل بدیم و من اینجا براتون مطلب منتشر کنم شما هم نظر بدید که یک خانواده صمیمی و گرم با هم تشکیل میدهد.

استاد شجریانخلیج فارس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید