ویرگول
ورودثبت نام
حسین مداحی
حسین مداحی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

روتین زندگی یک کارشناس تولید محتوا

اینکه یه آدم بتونه با یه موبایل درآمد خوبی داشته باشه شاید تا همین چند سال پیش خیلی دور از ذهن به نظر می رسید، ولی واقعا توی این دوره و زمونه دیگه درآوردن پول با یه گوشی خیلی ساده تر از اونی هست که به نظر می رسید.

من سالهاست که شغلم توی حوزه دیجیتال مارکتینگه و تخصص اصلیم بازاریابی محتوایی، ولی واقعا میتونم بگم که توی هر سوراخی یک سرک کشیدم. زندگی کردن با محتوا واقعا خیلی جذاب تر از اونی هست که فکر می کنید. اینکه هی بتونید چیز میز بنویسید و یه عده باشن که اونو بخونن و لذت ببرن از چیزی که نوشتین و این موضوع برای شما درآمد داشته باشه؛ الحق که زیباست!

دقت کنید؛ تولید محتوا فقط به این ختم نمیشه که مث یه نویسنده فقط و فقط بنویسیم. گاهی برای تولید محتوای ویدیویی باید از یک کوه بالا بریم و گاهی هم برای گرفتن یک عکس باید ساعت ها انتظار بکشیم. خیلی وقتا هم لازمه که برای ایجاد یک افکت ویدیویی یا ساخت یک تیزر یا هر چیز دیگه ای کلی نرم افزار بلد باشیم. من بین همه نرم افزارهایی که میتونن توی حوزه تولید محتوا به آدم کمک کنن فتوشاپ رو از همه بیشتر دوست دارم. فتوشاپ دست و بال آدم رو خیلی باز میکنه. میتونی هر عکسی که دلت میخواد رو خودت درست کنی و ملت سایت هایی مث فریپیک رو نکشی!

در کنار همه اینها، اینکه وقت آدم دست خودشه و میتونه خیلی ساده هروقت که دلش خواست محتوا تولید کنه و حتی توی دستشویی بشینه و با گوشیش محتوا تولید کنه میتونه خیلی جذاب باشه. واقعا که تولید محتوا میتونه زندگی آدم رو خیلی تحت تاثیر قرار بده.

حرف اصلیم توی این نوشته چیه؟ اینه که بعد از سالها تلاش برای بازاریابی محتوا موفق شدم سایت خودم رو بسازم و توش شروع کنم به فروش دوره های مختلف آموزشی که طی سالها تونستم تهیه کنم رو به فروش برسونم و بتونم به ثروت نه چندان زیادی برسم. دوره های آموزشی مختلفی از گرافیک گرفته تا طراحی سایت و بازاریابی و سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا.

من کتاب های زیادی درباره تولید محتوا و بازاریابی محتوا خوندم که باعث شدن در آخر خودم رو یک کارشناس تولید محتوا خطاب کنم. اینکه یک آدم بتونه خودش رو چنین چیزی خطاب کنه به نظرم خیلی جذاب میتونه باشه. کارشناس تولید محتوا!

خیلی خب. از حرف های الکی که بگذریم میخوام توی این نوشته دسترنج سالها مطالعه و تحقیق و سخت کوشیم رو بهتون معرفی کنم، جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا که توی سایت آکادمی برتر منتشر شده و دارم خیلی جدی روش کار میکنم که تبدیل بشه به یک سایت بسیار عالی و بهترین دوره دنیا! پس اگر شما هم به تولید محتوا علاقه دارید و دلتون میخواد که تولید محتوا رو به صورت اصولی یاد بگیرید حتما به سایت من سر بزنید و یه نظری بهم بذارید.

یک نکته اضافی هم بگم اینکه دوره آموزش ایندیزاین آکادمی برتر رو هم فراموش نکنید. خیلی میتونه کاربردی باشه براتون در کارهای صفحه آرایی کتاب و مجله و... .

آخر سر این نکته رو هم بگم که اگه یه وقت دلتون خواست در حوزه سئو و تولید محتوا کار کنید میتونم بهتون یه مشاوره اساسی بدم که لذت ببرید!

مرسی که تا آخر این محتوا رو خوندید و خیلی ممنون میشم اگر نظرتون رو بگید. یا علی

آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش دیجیتال مارکتینگ
معلم گرافیک؛ گرافیک آموزش میدم و خودم رو نه یک مدرس که یک معلم گرافیک میدونم؛ چون این کار رو با عشق انجام میدم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید