ویرگول
ورودثبت نام
Hosna Ahmadian
Hosna Ahmadian
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

این منم !

خب سلام... ساعت 11 و 24 ی پنجشبه ست. در حالی که دارم اهنگ GET LUCKY رو گوش می دم ، مشغول نوشتن اولین پست ویرگولمم هستم . نمی دونم قراره چیا بگم یا چجوری بنویسم فقط محض تفریح داشتم تو ویرگول می گشتم و نوشته های مردم و می خوندم که با خودم فکر کردم خب چرا منم امتحانش نکنم؟ و این شد که الان اینجام... برای اولین پست خیلی ایده ای ندارم... چطوره با علایقم شروع کنم؟
چیزهایی که دوسشون دارم :
دوستام/مامانم/کیم تهیونگ/گوشی و لپتاپم/گیتارم/چیپس/ چای و قهوه/خوراکی/ جوراب/آهنگام/ والیبال / چت کردن و تلفنی حرف زدن ( کلا حرف زدن با دوستام>>)
چیزهایی که دوسشون ندارم :
بوس کردن/ موز /ادمای فازدار و خیلی جوگیر / ادمایی که همیشه دپ و افسردن / اینکه کسی بهم دستور بده / اینکه حس کنم تحقیر یا مسخره شدم / اجتماع و جایی که ادم های زیاد هستن / سریال های بلند و طولانی وبی محتوا / جاهای باریک و تنگ
کارایی که دوست دارم انجام بدم :
با دوستام وقت بگذرونم/ سریال ببینم/اهنگ گوش کنم و باهاش مسخره بازی درارم / بگم و بخندم / گیتار بزنم/ با مامانم حرف بزنم / دراماهای مدرسه مونو برای کسی که تو مدرسه مون نیست تعریف کنم / فیلم و عکس سم از خودم و دوستام بگیرم /
کارایی که دوست ندارم انجام بدم :
ریاضی خوندن / پاساژ رفتن ( با دوستام قابل تحمل تره ) / گوش کردن حرف و پذیرفتن اشتباه:////
خب یه چیزای دیگه ایم بگم مثلا من تایپم XNTP عه جلوی بیشتر دوستا و ادمای نزدیک پرحرف و برونگرا و توی بیرون و جلوی فامیل و ادمای غریبه به شدت کم حرف و درونگرام.
خواننده مورد علاقه ندارم چون تقریبا همه چی گوش می دم . ولی هالزی و ده ویکند و IMAGINE DRAGONS رو خیلی می پسندم و جدا از اون از کی پاپ فقط ارمی عم...
با ادما خیلی حال نمی کنم ولی عاشق دوستامم
بعد از کلی مدت توی بحران اوکی شدن با مادر ، الان به یه رابطه ی نرمال و خوبی با مامانم رسیدم و خیلی دوسش دارم و باهاش حال می کنم.
یه خواهر کوچیکترم دارم که اونم خیلی دوسش دارم و باهاش حال می کنم ولی کلا خواهر بزرگتر بودن خیلیییی سخت و رو مخه..
خب به نظرم همینقد بسه...
تا بعد فعلا=)))

imagine dragons
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید