ویرگول
ورودثبت نام
Hosna Ahmadian
Hosna Ahmadian
خواندن ۳ دقیقه·۴ ماه پیش

تراوشات ذهن دخترکی که فردا امتحان علوم داره:)

باورم نمی شه عوض درس خوندن اومدم ویرگول و می نویسم... می دونم عجیبه ولی... زده به سرم. نمی دونم چرا.
دلم می خواد خیلی اینجا بنویسم ولی واقعا یا وقتشو ندارم نه هیچ ایده ای برای نوشتن. حرف زیاد دارم ولی واقعا نمی دونم چجوری کلمه ها رو کنار هم بذارم و جمله بسازم و بنویسم. خب از کجا شروع کنم؟ امتحانا خوبه.
24 ساعت دیگه احتمالا 1 ساعتی می شه که از امتحان علوم بیرون اومدم و یا خیلی خوشحالم چون این همه درسی که خوندم جواب داده و امتحان رو خوب دادم و یا... می خوام به یا فکر نکنم. چرا وقتی این همه درس خوندم خراب کنم؟ به خراب کردن فکر هم نمی کنم.
الان ساعت 1 و 7 دقیقه ی 5 خرداد ماه یعنی شنبه ست. ساعت 8 شب پاشدم. برای اینکه سرحال شم یه دوشی گرفتم و یه قهوه زدم و رفتم برای درس حدود 9 و رب اینا رفتم سر درس و تقریبا از اون موقع تا حالا ، 3 ساعت و خرده ای درس خوندم. هیچ وقت فکر نمی کردم من... حسنا... بتونم روزی 5 6 7 بعضی روزا 8 ساعت درس بخونم. چون همیشه هم از درس فراری بودم و هم اصلا برام مهم نبود. تا همین هفتم و حتی اوایل امسال یعنی هشتم هم اگه درسی می خوندم ، برای مامان بابام بود . ولی واقعا اصلا برام اهمیتی نداشت که نمره م چی می شه یا خودم رو مقایسه نمی کردم که فلانی نمره ش فلان شد و من فلان. ولی تقریبا چند ماهه شدیدا استرس می گیرم برای هر امتحانی ( چه کلاسی و چه امتحانای بزرگتر ) و خودمو مجاب می کنم کلی درس بخونم. چون واقعا حس بدی می گیرم که نمره م پایین تر از بچه ها شه و یا امتحانی رو خراب کنم. عجیبه ولی الانا برام واقعا مهم شده. شاید هنوزم از درس فراری باشم اما... دیگه واقعا برام مهم شده. دارم سعی می کنم صد خودمو بذارم . بالاخره هر ادمی یه جایی در این مورد سر عقل می اد و فک کنم این اتفاق برای من افتاده.
تا الان فقط یه امتحان مطالعات دادیم. که واقعا امیدوارم خوب داده باشم چون خیلی زیاد خوندم. فردا عم که علوم داریم. یعنی عملا هنوز 8 تا امتحانمون مونده. باید فارسی و نگارش هم تا الان می دادیم ولی به خاطر تعطیلی سه شنبه و چهارشنبه ی هفته ی قبل ندادیم و معلوم هم نیست کی بگیرن.
هر وقت که خیلی جدی درس می خونم، یک جا اینطوری می شم که... ول کن بابا برو به فلانی زنگ بزن برو تو تیک تاک برو یوتیوب برو پینترست. فلانی ولاگ گذاشته . فلانی ویدیو جدید اپلود کرده. ولی یکهو یک چیزی بهم می گه همه ی اینا تو تابستون هست ولی دیگه فرصت خوندن برای امتحانا رو نداریااا. و بعد می گم اره... اگه کارنامه م خوب باشه ، هم مامان بابام راضی می شن. هم خودم خوشحال و راضی می شم و هم تابستون گاد و خوبی می شه برام. سووووو الانم برم درسمو بخونم.... حدود 45 دقیقه ی دیگه رفع اشکال زیست داریم.
امیدوارم امتحانا برای همه خوب باشه=) فعلا.

تیک تاکدرسامتحان علوم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید