ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

زیبای من رفته!

در قلبَت آبی ام
خون جاریست و من را غرق می کند
زیاد از من بیزارست
تو من را به قلبت راه دادی
چشمانت به من هشدار می دهد
چه کار کنم؟
عمیقا می خواهم بمانم
انگار قلبت نمی تپد زمانی که من را در آغوش دارد
نمی دانم دوستم دارد؟
صدایم تمام قلبت را می لرزاند، تو من را صدا می زنی و من نمی دانم نمی دانم چرا!؟
چگونه قلبت عشقش را بروز می دهد، خون در حال خفه کردنم هست می بینی.
کمتر از یک ثانیه مردم، می دانی تو خودت من را چنگ زدی تمامیم زخمی ست عزیزم.
آری برای اولین بار است صدایت می کنم "عزیزم"
این همه عشقم کم است؟
چرا من نه!؟
چرا قلبت سرد شده، او در حال بلعیدنم است و تمامت بیزار است از من.
می توانی تمامش کنی، اشکت را حس نمی کنم!
تو اشکم را حس می کنی!؟ عمیقا تمام تو و من در حال نابود کردنم هستند.
گرما را یادت است؟ قلبت زمانی به من گرما می بخشید. "تو چت شده" این چیزی بود که من باید می گفتم عزیزم؛ تو رهایم می کنی. من جایی را ندارم، عمیقا اینجا خانهء من است. تو را می بینم که قلبت را می بخشی به دیگری که نمی شناسی، پس قطعا من را فراموش کردی.
نمی توانم از زبانم بگویم که چقدر حالم را بهم می زنی؛ من عمیقا این عشق را بالا می آورم، ولی خوب نمی شوم؛ عزیزم نمی توانی من را فراموش کنی، من همانم، تو تغییر کرده ای و من تو را نمی شناسم. این منم که حق رفتن و رها کردنت را دارم. هنوز به یاد دارم، قلبت را آبی کرده بودم. یادت است؟ "تو پر از شادی بودی"

1402/07/29

متن کهنه ایه و قوی ننوشتم ولی دوست داشتم چیزی باشه که با عکس های پایین تو یک موضوع باشه.

امیدوارم دوست داشته باشید.

زنی که مردش را گم کرد/ هدایت صادق
زنی که مردش را گم کرد/ هدایت صادق


زنی که مردش را گم کرد/ هدایت صادق
زنی که مردش را گم کرد/ هدایت صادق



https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://soundcloud.com/midnight_drips/feat-golsa&ved=2ahUKEwi7tevA34yHAxWvRKQEHdm2DwwQFnoECBEQAQ&usg=AOvVaw3076TQ7NDNFo7ZNFlw4mbr


صادق هدایتعشقزنی که مردش را گم کردزیبای من1402
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید