ویرگول
ورودثبت نام
حسین مشمول ثابت
حسین مشمول ثابت
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی تجهیزات ورزشی (برای فوتبال)

همین طور که گفته بودم برای بهتر شدن فوتبال تون نیاز به تمرین دارید و تمرین هم نیاز به تجهیزاتی داره!

من در این مطلب قصد دارم چند نوع از تجهیزات ورزشی برای فوتبال رو به شما معرفی کنم.

لیست لوازم رو میزارم همراه با قیمت و از جاهایی که میتونید تهیه کنید.

توپ فوتبال

 توپ فوتبال آدیداس مدلad150
توپ فوتبال آدیداس مدلad150
توپ فوتبال آدیداس مدل ad150
توپ فوتبال آدیداس مدل ad150

یکی از گزینه های خوب توپ فوتبال همین توپی هست که بالا گذاشتم.

مشخصات:

  • نام: توپ فوتبال آدیداس مدل ad150
  • قیمت: تومان ۱۲۹,۹۹۰

ویژگی های محصول:

  • سری: حرفه‌ای
  • نوع استفاده: محیط خارجی

مشخصات فنی

مشخصات کلی

سایز5
وزن: 420 گرم
سری: حرفه‌ای
جنس:پلی اورتان
نوع استفاده:محیط خارجی

https://www.digikala.com/product/dkp-2487399

لینک جنس ---------------------------------------------------------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



مانع فوتبال

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjuuZbyg9rsAhVPlosKHZHXDN4QFjAAegQIARAD&url=https%3A%2F%2Fwww.digikala.com%2F&usg=AOvVaw37bcHI2bXFfSRRpd2gJ1Fs

لینک دیجی کالا ______________________________________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^___________________

خودتون بگردید شاید چیز های بهتری پیدا کردید. من چون خودم از دیجی کالا خردیم راضی بودم سایت های دیگه هم دارن .







تجهیزات فوتبالآموزش فوتبال
فوتبال رو دوست دارم نه به اندازه ی زیاد به اندازه ای که هیچ کس جز خدا نمیتونه درکش کنه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید