ویرگول
ورودثبت نام
حسین مشمول ثابت
حسین مشمول ثابت
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چرا فوتبال را دوست دارم؟

فوتبال برای من یه ورزش نیست! فوتبال برای من زندگیه

ممکنه بعضی ها تو زندگی شون فوتبال رو دوست داشته باشن و جنبه ی تفریحی و سرگرمی براشون داشته باشه ولی برای من اینطور نیست!!!!!

من فوتبال رو دوست دارم چون آرومم میکنه بهم انرژی میده من فوتبالیست شدن رو به چشم یک شغل واقعیه ای می بینم.

وقتی فوتبال بازی میکنیم از همچی یادمون میره؛ یادمون میره که کی هستیم چی بودیم چیکاره ایم و... فقط به فکر اینیم که داریم فوتبال بازی میکنیم و باید ببریم باید با تمام وجودمون تلاش کنیم برای برد.

توی فوتبال هردو تیم 11 بازیکن دارن ممکنه تیم هایی بازیکناشون از تیم حریف شون خیلی بهتر باشن ولی همیشه تیمی که بازیکنای بهتری داره برنده نیست تیمی که تجهیزات بهتری دارند برنده نیست تیمی که پولدار هست برنده نیست ؛ تیمی برنده است که 11 بازیکنشون به هم اعتماد داشته باشن به هم ایمان داشته باشن و فقط به فکر برنده شدن باشن.

زندگی مثل فوتباله باید به خانوادت به کسی که درباره شون میدونی اعتماد داشته باشی مثل این که تو بازی به یارات اعتماد داری باید تو زندگی تلاش کنی تا به چیزی که میخوای برسی همون طور که تو زمین تلاش میکنی تا به گل برسی و برنده بازی باشین.

جمله ی اخر رو میخوام بگم :

((فوتبال عشق است .))

Hossein7

عشق فوتبال
فوتبال رو دوست دارم نه به اندازه ی زیاد به اندازه ای که هیچ کس جز خدا نمیتونه درکش کنه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید