ویرگول
ورودثبت نام
ملیسا افرازی
ملیسا افرازی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

نظر سنجی برای ویرگولک های بعدی:)

سلام سلام سلام

دوباره سلام خدمت دوستای ویرگولی عزیز که همچین مطالبی رو اینجا به اشتراک میزارین و من خودم به شخصه نهایت استفاده رو میکنم :)))

خب نظر سنجی میخوام بکنم در رابطه با اینکه (اگه میخواید بدونید پاراگراف بعدی لطفا:)))

بنده رمان مینویسم اونقدرا هم شناخته شده نیستم و رمان های زیادی ننوشتم فقط دوتا که دارم دومیشو مینویسم اما خب چون به رمان علاقه دارم بعضی وقتا رمان مینویسم خب عزیزان دل ننه اقاتون (البته پوزش خدمت بزرگتر های عزیز امید وارم این لفظ منو به پرروییم اختصاص ندید :))میخوام حداکثر دوستان عزیز ویرگولی در این نظر سنجی شرکت کنن و بگن ایا دوست دارید رمانی که مینویسم رو به طور قسمتی اینجا بزارم یا نه ؟؟؟؟

ممنون میشم همتون بگین :)

دلتون شاد لبتون خندون :))))

موفق باشید و سربلند:)

ملیساهستم:)درعرصه ی هنری کارکردم و عاشق انجام کارهنریم.درنوازندگی سنتورحرفی براگفتم دارم البته نه زیادخب درزمینه ی دینی مذهبی هم فعالیت میکنم ومشغول برنامه نویسیم البته صفرم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید