ویرگول
ورودثبت نام
حسین کریمی | مشاور فروش و بازاریابی نرم افزار و تکنولوژی
حسین کریمی | مشاور فروش و بازاریابی نرم افزار و تکنولوژی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من کی هستم ؟ اینجا چه میکنم ؟

Hossein Marketing
Hossein Marketing

سلام سلام

بامداد بخیر

الان ساعت 00:59 هست و دارم می نویسم ، از دو روز پیش تصمیم داشتم بیام این پست بنویسم ولی هی امروز و فردا کردم و خلاصه تا اینکه الان گفتم تا این پست ننویسم خواب بی خواب هست !

خیلی بهتون قول دادم ولی هی خورده زیر قولم الان خیلی دلم شکسته بود از بد قولی خودم به شما برای همین اومدم جبران کنم خواستم خیلی کوتاه 3 تا سوال بهتون جواب بدم :

  • من کی هستم ؟
  • اینجا چه میکنم ؟
  • چه می خواهم بگویم ؟

سوال اول : من کی هستم ؟

من حسین کریمی هستم نزدیک به دو سال هست در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار های آفلاین دارم فعالیت انجام میدم از مشاور فروش ادمین اینستاگرام طراح کمپین دیجیتال مارکتر و.... خلاصه همه کار کردم و الان در حال حاضر کارشناس فروش شرکت جاباما هستم زیر مجموعه شرکت سفر های علی بابا .

سوال دوم : اینجا چه میکنم ؟

اومدم ویرگول تا بنویسم تا بخونم تا نقاشی کنم و از هر طریقی که توان دارم تجربه های فروش خودمو خیلی کوتاه بهتون بگم مثل : پادکست ، متن ، اینفوگرافیک و....

سوال سوم : چه می خواهم بگویم ؟

من اومدم تا تجربه های ریز و درشت خودمو از فعالیت با شرکت های ریز و درشت ، فعالیت های شخصی و هر موردی که خودت فکرشو میکنی و از فروش آفلاین ، آنلاین و حضوری داشتم براتون به زبون ساده و کارآمد توضیح بدم به امید اینکه کمکتون کنه !

دیگه بیشتر از این سخن نمیگم و فقط اینو بگم "

آشقتونم از طرف : #حسین_مارکتینگ



hossein marketingحسین مارکتینگکارشناس فروشتجربه های فروش
یه جا به خودت میای میبینی مرز ورشکستگی و ادامه دادن کسب و کار فقط یه مشتری! اونجاست که به اهمیت فروش و بازاریابی پی میبری.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید