ویرگول
ورودثبت نام
حسین شیردل
حسین شیردل
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

چالش آرایشگران تازه کار


منی که تازه وارد کارآرایشگری شدم چیکار کنم تا موفق بشم ؟

نه نمونه کار دارم و نه مشتری دارم واقعا سر در گم شدم . اگر تازه کاری و دوست داری سریع پیشرفت کنی تا انتهای این پست با ما همراه باش.

گام اول :

اعتماد سازی کنید اولین قدم یک آرایشگر تازه کار جلب اعتماد مدیران سالن ها و مشتریان است .آرایشگری که نمونه کار مناسب ندارد و پیج ندارد، نمیتواند انتظار اعتماد جلب دیگران را داشته باشد.پس اولین قدم شما در این راه ف داشتن نمونه کار جذاب و مناسب است، اما چطوری؟؟؟

این مدل محتوا رو اول استارت بزنید. مشتری نداری که محتوا درست کنید؟!

مدلی رو که میتونید جذب کنید و محتوا سازی خودت رو استارت بزنی، از اقوام و دوستان خودت هم میتونی چند مدل جذاب با فیلم برداری و عکاسی حرفه ای داشته باشی . یا کلی نکته آموزش و مراقبتی میتونی در ابتدا تولید کنی یا حتی میتونی چالش رو استارت بزنی

البته 20 ایده محتوا سازی وجود داره که در پست های بعدی قراره به اشتراک بگذاریم .

مشتری ندارم چیکار کنم / قطعا شما در ابتدا مشتریان محدودی خواهید داشتف اما پیشنهاد میکنم برای قدرتمند شدن ف، بتوانید با سالن های زیبایی به صورت درصدی فعالیت خود را شروع کنید تا بتوانید قدرتمند شوید و رزومه خود را قوی تر کنید.

اولین اقدام بازار یابی و جذب من از کجا باشه ؟ قطعا اینستاگرام ! و اگر میخوای در ابتدا رشد خوبی رو در اینستاگرام داشته باشی این 4 تا کار رو در ابتدای فعالیتت انجام بده 1 بلاگری خدماتت رو انجام بده 2محتوای سر گرم کننده بزار نه صرفا نمونه کار3 چالش ها رو فراموش نکن 4رضایت ها و آموزشی ها هم عالی هستند

من چطور میتونم سریع رشد کنم ؟ قطعا این کار رو انجام بده و نتیجه فوق العاده اون رو خواهید دید.کار اصلی شما اینه که مخاطب رو بتونی جذب خودت کنی نه خدماتت!

من پول تبلیغات رو هم ندارم فضای اینستاگرام و تعاملات شما در اینستاگرام هزینه ندارد – فضای گوگل هم کلی فضای رایگان داره مثل آپارات ، یوتیوب،سایت های تبلیغاتی رایگان و ...- فضای محیطی و تعاملات شما با مخصوصا کسب و کار ها و حتی همکاران لاین های دیگه هم هزینه خاصی نداره

منبع :گریماتور



کارجلب اعتماداینستاگرام مارکتینگآرایشگاه
بیوتی کوچ، مشاور، مدرس و برگزار کننده ورکشاپ هاپ ها و دوره های آموزشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید