ویرگول
ورودثبت نام
حسین طاهری
حسین طاهری
خواندن ۱ دقیقه·۱۶ روز پیش

دربارۀ من

من، حسین طاهری متولد ۱۳۷۸، دارای مدرک تحلیل‌گری بازارهای مالی بین‌المللی و مدرک کارشناسی مهندسی نفت از دانشگاه حکیم سبزواری، از نویسندگان فعال در حوزۀ بازارهای مالی می‌باشم که ۶ سال تجربۀ معامله‌گری در بازارهای مالی بین‌المللی دارم. من دوره‌های آموزشی متعددی از جمله دورۀ جامع معامله‌گری جارت دیویس (Jarratt Davis) را گذرانده‌ام و قصد دارم در ویرگول، دیدگاه و دانسته‌هایم را با شما به اشتراک بگذارم.

در پایان...

«درد کشیدن ناشی از کمبود اطلاعات و ضعف است و دلایل خوبی برای احساسات بد وجود دارد؛ بنابراین باید بادقت نقاط‌ضعف را شناسایی و درجهتِ رفع آن‌ها اقدام کرد، زیرا اساس این بازی که زندگی نام دارد، بقای‌اصلح است.»


راه ارتباطی با من: hosseintaheriqashqai@gmail.com

حسین طاهریفارکسمعامله‌گریآموزش ترید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید