ویرگول
ورودثبت نام
حسین طالقانی
حسین طالقانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

عکاسی مستند؛ پرسه زنی در بازار

سلام!

یکی از شاخه های عکاسی که به اون علاقه دارم، ژانر مستند هست! در چند سال اخیر به سبب کنجکاوی هایی که داشتم وارد فضاهای مختلف اجتماعی شدم و سعی کردم در قالب عکاسی خیابانی یا مستند اجتماعی و یا سبکی به نام پرسه زنی، عکس هایی رو از قشرهای مختلف ثبت کنم.

بازار یکی از فضاهایی بود که اولین بار به ذهنم رسید، شاید خیلی ها برای اولین بار بازار رو انتخاب کرده باشن ولی من قصد داشتم با نگاهی جدید، فضای پر از کنتراست و شلوغی بازار و حس های کمتر دیده شده ی سوژه های این فضا رو با استفاده از تکنیک هایی که یاد گرفته بودم، ثبت کنم.

"پرسه زنی در بازار رنگرزهای اصفهان" نام پروژه ای بود که چند ماه پیش روی اون کار می کردم.

بازار رنگرزها در محله بازار اصفهان و در خیابان چهارباغ پایین،خیابان بازارچه نو واقع شده است.

نمونه ای از عکس های این پروژه رو میتونید اینجا مشاهده کنین؛


عکاسیتجربیات عکاسیعکاسی مستندعکاسی خیابانیپرسه زنی
هنرجو؛ فعال در حوزه عکاسی و ساخت ویدئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید