ویرگول
ورودثبت نام
حسین سلیمانی
حسین سلیمانی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

رنگی کردن و ترمیم تصاویر قدیمی توسط هوش مصنوعی رایگان

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز داشتم وبگردی میکردم که در یک وبلاگ یکسری عکس قدیمی از حاج احمد متوسلیان توجه من رو جلب کرد.بعضی از عکس ها سیاه و سفید و با کیفیت پایین بودن منم که بیکار بودم تصمیم که یه جوری بهترشون کنم . برای ترمیم تصاویر قدیمی شاید بهترین راه استفاده از فتوشاپ باشه ولی مشکل این روش اینه که اولا خیلی وقت میبره و کار هر کسی نیست .

اما با یکم سرچ متوجه شدم یکسری هوش مصنوعی انلاین وجود داره که اینکار رو به صورت خودکار انجام میده و تصاویر سیاه و سفید رو رنگی میکنه و اینکار رو در عرض چند ثانیه و رایگان انجام میده و یکسری سایت هم هست که کیفیت تصاویر رو بالا میبره و رنگ هاشون رو کاملا اتوماتیک اصلاح میکنه و در این مطلب میخوام اون سایت ها رو به شما معرفی کنم اما قبلش نمونه کار اون سایت ها رو برای شما اینجا قرار میدم .

تصویر اصلی
تصویر اصلی
اصلاح شده توسط هوش مصنوعی
اصلاح شده توسط هوش مصنوعی



تصویر اصلی
تصویر اصلی
اصلاح شده توسط هوش مصنوعی
اصلاح شده توسط هوش مصنوعی

توجه داشته باشید که این تصاویر فقط در عرض چند ثانیه اصلاح شدن و این واقعا هیجان انگیزه


هوش مصنوعی Jason Antic برای رنگی کردن تصاویر

این هوش مصنوعی تا الان که دارم این متن رو مینویسم کاملا رایگانه و به صورت نا محدود می تونید تصاویر خودتون رو بهش بدید و در عرض چند ثانیه براتون رنگی می کنه و حتی نیاز به عضویت نداره.

لینک


هوش مصنوعی vanceai برای رنگی کردن تصاویر


این هوش مصنوعی هم به خوبی تصاویر سایه و سفید را رنگی می کند ولی شما فقط تعداد محدودی از تصاویر را می توانید به صورت رایگان رنگی کنید و برای تصاویر بیشتر باید اشتراک پولی آن را خریداری کنید .

لینک


هوش مصنوعی letsenhance برای افزایش کیفیت تصاویر

این هوش مصنوعی کیفیت تصاویر شما را بالا می برد و مشکلات رنگ و نور را در تصاویر شما بالا می برد البته شما فقط 15 بار میتوانید به صورت رایگان از این هوش مصنوعی استفاده کنید .

لینک


امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشه


هوش مصنوعیالگوریتمرنگی کردن تصاویراحمد متوسلیانافزایش کیفیت تصاویر
برنامه نویس hossien014.github.io
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید