ویرگول
ورودثبت نام
haniyeh rezaee
haniyeh rezaee
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

|خرده عادت ها|

معرفی کتاب

•خرده عادت ها•

•نویسنده:James Clear|جیمز کلییـر•

•مترجم:زهرا صادقی•


هـــِی گایــز!

امروز میخوام یک کتاب فوق العاده کاربردی و مفید درباره ی "ایجاد عادتهای خوب،ازبین بردن عادتهای بد"معرفی کنـــم بهتون...

اگــر به دنبال چگونگی ایجاد سیستمی هستید که هر روز یک درصد بهترشویدپیشنـهاد من این هستش که این کتاب رو حتما مطالعه کنید-)

•|book summary|•

هر فردی از ابتدای تولد خود تا همین لحظه دارای عادتهاییست برای ادامه حیاط خود

عادتهای خوب یا بد در هر انسانی قابل مشاهده است! و من یا تُ نمیتوانیم این را انکار کنیم که هیچ عادت بدی در من ایجاد نشده است و من سرشار از عادتهای خوب هستم..!

*عادت ها ماننده شمشیر دولبه هستند،آنها میتوانند به نفع یا ضرر فرد باشند!

موثر ترین راه تغییر دادن عادتها این است که برکسی که هستید تمرکز کنید نه برچیزی که میخواهید!برای رسیدن به بهترین نسخه خودتان باید دائم عقایدتان را ویرایش کنید و هویتتان را به روز کنید و آن را گسترش دهید!


نشانه،اشتیاق،پاسخ،پاداش

چهارگام اصلی و ساده برای ایجاد عادتهای بهتر،که این چهارگام حلقه ی بی پایانی را تشکیل میدهند.


°فرمول قصد پیاده سازی:من در|زمان| و‌‌|مکان|،|رفتار میکنم|°

?راهبردی است که میتوان آن را برای جفت کردن یک عادت جدید با زمان و مکان خاص بکار برد.. بیان دقیق و مشخص انچه را که میخواهیدتا این عادتها موجودیت پیداکنند

هدف این است که زمان و مکان را مشخص کنید و با تکرار ان به اهمیت ان عادت بپردازید......

امیدوارم که از خواندن این کتاب لذت ببرید

نظراتتون روهم کامنت کنید??

معرفی کتابکتاب خوانیتغییر عادت هاتلاش برای بهترشدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید