ویرگول
ورودثبت نام
هوشنگ فناییان ۰۹۱۱۸۱۱۷۴۰۰
هوشنگ فناییان ۰۹۱۱۸۱۱۷۴۰۰
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

اولین پرایمر و کوتینگ پارچه سابلیمیشن

متن خوب و روان و کاربردی است چرا ؟ بخوانید و دقت کنید برای انتشار توانایی خودتان هم از همین روش استفاده کنید

برای پیدا کردن مشتری باید تمام تمام تمام کسانی را که می شناسید در برگه ای یادداشت کنید و سعی کنید تلفن ایمیل ایشان و آدرس شبکه های اجتماعی که عضو هستند را بدست بیاورید

با توجه به توانمندی های خودتان از بهترین مهارت و قابلیت و تکنیک که در آن تسلط دارید شروع کنید

می توانید مقداری از کارهایی که بلد هستید را فیلم و صوت تهیه کنید و برای همه و همه بفرستید همراه نام و شماره تلفن و توانایی های خودتان

در تمام تمام شبکه های اجتماعی کانال ایجاد کنید و مطالب آموزنده ای که کاربردی است منتشر کنید

هر روز این کار را ادامه بدهید

در اینترنت تحقیق کنید و توانایی های خودتان را بالا ببرید

در سایت آپارات و یوتیوب فیلم های خودتان را منتشر کنید

یک وبلاگ رایگان ایجاد کنید و همه آنچه در شبکه های مجازی منتشر می کنید را در وبلاگ خودتان قرار بدهید

مثلا من هوشنگ فنائیان هستم و تنها سازنده پرایمر چاپ سابلیمیشن برای پارچه های الیاف طبیعی هستم

اولین و تنها کوتنیگ پارچه در ایران
اولین و تنها کوتنیگ پارچه در ایران


رقیبی هم ندارم ولی باید این محصول کاربردی که نیاز مبرم صنایع چاپ است را منتشر کنم

کجا ؟

مثلا تولیدی های لباس که با پنبه و ابریشم و مثل آن کار می کنند

من بهترین کوتینگ چاپ پارچه با نرمی و لطافت زیاد ساخته ام اما کجا دیده می شوم ؟

کانال های مرتبط با کارتان را پیدا کنید و هر روز مطلب و فیلم عکس از کارتان منتشر کنید

مثلا الان در ایران هزاران تولیدی هستند که لباس پنبه و ابریشم کار می کنند اما چاپ دیجیتال را نمی دانند که می توانند 16میلیون رنگ روی پارچه پنبه و ابریشم و پشم و ویسکوز چاپ کنند ولی من بهترین راهکار آنان را دارم ولی آنها را چگونه پیدا کنم ؟

می توانم مثلا از کسانی که متن و مقاله مرا می خوانند خواهش کنم که این پیام که هوشنگ فنائیان با تلفن 09120067890 توانسته کوتینگ و پرایمر پارچه برای سابلیمیشن را ساخته به اشتراک بگذارند

خلاصه باید خودتان را پرزنت و مطرح کنید

اولین و تنها سازنده پرایمر چاپ پارچه در ایران
اولین و تنها سازنده پرایمر چاپ پارچه در ایران


شبکه‌های اجتماعیشبکه‌های مجازیکوتینگپرایمرهوشنگ فنائیان
به سه چیز دیدار دست دهد و رستگاری پدیدار شود پاکی دل و دیده و پاکی گوش از آنچه شنیده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید