ویرگول
ورودثبت نام
hsnkhaki
hsnkhaki
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سفر امریکا

حدود دو سال پیش سفری به چند ایلات در امریکا رو شروع کردم. اینجا میخوام مثل همون روزها، یادداشت هام رو مجدد به اشتراک بذارم و منظمشون کنم.


کل وسایل من برای یک سفر ۱۸ روزه:

سفر داره شروع میشه. محدودیت حجم همیشه موجب خلاقیته!
لوله کنید لباس ها را، آنها کوچکتر میشوند!
کل وسایل من برای یک سفر ۱۸ روزه: سفر داره شروع میشه. محدودیت حجم همیشه موجب خلاقیته! لوله کنید لباس ها را، آنها کوچکتر میشوند!


بگذار سفر آغاز شود...

سبحان الذي سخر لنا هذا وما كنا له مقرنين وانا الى ربنا لمنقلبون

خدایا محافظت کن جمیع ناس را از جمیع بلیات.

ممنونم پدر ?

پدر همیشه این دعا رو در آغاز سفر تلاوت میکنه و معمولا جزو اولین دعاهایی هست که بچه ها هم یاد میگیرن. بگذریم از سختی های تلفظ "لمنقلبون" که حتی "ل بوغلمون" هم در مواقعی گفته شده ?.

اما دیده شده برای "بلیات" راه حل "بلاها" و بعضی مواقع برای "ناس" هم "مردم" استفاده شده.


ساعت ۱۶:۴۵ به وقت اورلاندو و من پشت گیت ۱۴ فرودگاه بین المللی اورلاندو MCO، منتظر آغاز پروازم به سمت شیکاگو هستم. پرواز از ایرلاین فرانتیر هست و قراره تا ۴۵ دقیقه دیگه انشاالله صورت بگیره. پرواز تقریبا ۳ ساعت طول میکشه و قراره امشب مزاحم آقا هادی عزیز شیم. ?


شروعسفر امریکاسفرنامهاورلاندوشیکاگو
خاکی ام، حسین! یه آدم که به حقیقت عشق می‌ورزه و دوست داره حقیقت ها رو بفهمه و در زندگی لذت ببره! مرزی بین حقیقت ها نیافته و به دنیای بی مرز می اندیشه! ضمنا احساسی داره بر پایه ی منطق!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید