ویرگول
ورودثبت نام
ایمانم
ایمانم
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

تجربه خرید از سایت مگا دوربین - megadoorbin.com

سعی میکنم از هر سایتی که خرید کردم تجربه اون رو با شما اشتراک گذاری کنم چه خوب چه بد!

چند روز پیش بود که بر اساس نیاز دنبال یه کیت سافت باکس بودم و با سایت مگا دوربین آشنا شدم.

یه کیت داشتن که روش تخفیف هم گذاشتن و قیمت خوبی داشت یعنی حدود 1.5 میلیون تومان. و خرید رو انجام دادم و ازشون درخواست کردم که قبل ارسال نحوه ارسال رو باهام هماهنگ کنن و اولین مشکل همینجا پیش اومد که فرداش برام ارسال کردن با تیپاکس و اصلا هماهنگی با من صورت نگرفت :( دلیل اینکه گفتم هماهنگ کنن چون اصلا تو سایتشون صفحه ارسال توضیحی ندادن!

محصول رسید به دستم و از کیفیت بد محصول شگفت زده شدم :|

سه پایه جوری بود که تو باد پنکه رقص بندری میکرد و بسیار سبک و بی کیفیت بود.

نگهدارنده لامپ 5 تایی که اسمش یادم نیست کاملا بی کیفیت بود و بزور لامپ بهش وصل شد و شل بود کلا اجزا داخلی اون.

رسیدم به خود سافت باکس و متوجه شدم جایگاه نگهدارنده میله دو طرف سوراخ هستن و میله ازشون عبور میکنه :|

تمام اینا رو براشون در قسمت کامنت نوشتم و البته فیلم هم گرفتم براشون و فکر میکنید چیکار کردن؟ یک هفته هستش تایید نکردن اصلا :)

کلاهبرداری
کلاهبرداری

دوستانی که شاید بگن خوب شاید سرشون شلوغه ولی تایید میکنن باید بگم این روش دیگه قدیمی شده به جای این که بیان پیام رو حذف کنن در حالت انتظار میزارن تا کاربر خودش خسته بشه :)

سایت مگا دوربینخریدتجربه خریددوربینmega dorbim
خودمم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید