سلام و صبح بخیر خدمت تمام ویرگولی های عزیز به نظر شما مشکل جامعه امروز وجود نداشتن شغله و یا وجود نداشتن آدم و ماهر و مناسب؟ و بنظرتون این مشکل چیجوری حل می شه!