ویرگول
ورودثبت نام
vance
vance
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چگونه افزانه های vs code رو دستی نصب کنیم

خب سلام سلام

ماجرا از این قراره که توی این شرایط این وضعیت مزخرف اینترنت ایران و خیلی چیز های دیگه الان حتی نمیشه از vscode افزانه نصب کرد اما ما ها همیشه ی راهی براش پیدا میکنیم .


خب توی این روش شما باید دستی افزونه های که میخواین رو نصب کنید . اول از همه باید اون رو دانلود کنید پس برید به سایت vscode البته احتمالا نیاز به قندشکن داشته باشید :/ که البته اگر ی قندشکن کلی داشته باشید نیاز به این همه دردسر اصلا ندارید

مربع قرمز شده :|
مربع قرمز شده :|


توی سربرگ های بالای گزینه Extensions رو پیدا کنید و کلیک کنید

حالا شما هر افزانه ای رو که خواستی انتخاب میکنی یا سرچ می کنی برای مثال من افزونه sqlite viewer رو سرچ میکنم و پیدا میکنم


خب روش کلیک میکنیم و بعدش وارد تب Version History میشیم

بعدش باید ورژنی که میخوایم یکی رو انتخاب و دانلود کنیم من آخرین ورژنش رو دانلود میکنم

خب دیگه وقتی دانلود شد باید بریم سراغ خود vscode

اول میری بخش افزونه ها و بعدش سه نقطه رومیزنیم و گزنیه آخر یعنی (...install from VSIX) میزنیم

نکته : چندین روش برای نصب دستی افزونه وجود داره مثلا از طریق ترمینال و ... ولی این آسان ترین روشش هست

حالا باید محل فایلی که دانلود کردیم رو وارد کنیم و گزینه اینستال رو بزنیم

خب دیگه تموم شد :)

نکته : ممکنه اینجا نصب نشه اگر نشد اینترنت رو قطع کنید بعد به همین روش افزانه رو نصب کنید

خب امید وارم مفید باشه براتون

به امید روز های خوب برای همه روزی که همه آزاد باشن

حال هچ کس خوب نیست این روز ها ولی آفتاب پشت ابر نمی ماند


تمامی تصاویر این پست با نرم افزار krita ادیت شده.
krita یک نرم افزار آزاد هست و من طرفدار آزادی نرم افزار هستم

خرید قهوه از کافهته :) coffeete.ir/i_am_vance

گیت هاب

اینستاگرام

تویتر

لینکدین

نصببرنامه نویسیvscodeextensionprogramming
سلام سلام من ونس هستم :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید