ویرگول
ورودثبت نام
محمدکیان آرزم
محمدکیان آرزم
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

روزهای پر دردسر

این متن سومین " کیبورد نوشته " من در داخل ویرگولمه,

خب بزارین بگم دیشب هارد گوشی موبایلم (Iphone6-2015 ) سوخت الانم تعمیرگاست و دقیقا نمی دونم با توجه به غیر حرفه ایی بودن خیلی از تعمیرکار (تعویض کار) های موبایل چ اتفاقی میخواد بیوفته و امیدوارم تواین روزهایی که ویروس خطرناک کرونا و بازار اشفته اقتصادی ایران , مجبور نشم برم کلی پول بدم و ی گوشی ضعیفی رو بخرم ک دوست ندارم


بگذریم, امروز 19 خرداد 98 هستش و خوب دارم روی پروژه همشگیم کار میکنم هههههههه - نزدیک 9 مااهه دارم روش کار میکنم انجام میدم - این پروژه رو با ریسک 99/99 درصد شروع کردم و تقریبا کلی پول خرج کردم(مبلغ اونقد بالای چند ده ملیونی نیست) ولی خوب خلاصش هرچی در توانم بود براش گذاشتم و احتمالا 6/6/99 فعالیت رسمیشو شروع میکنه و اونموقع حتما میام تو ویرگول دقیق , جز ب جز پروژه و ایده ایی که برای اولین برا توی ایران واحتمالا حتی تو دنیا تو این میزان که من تو ذهنمه راه اندازی نکرده باشه



روزهای بداتفاقات بدویرگولمحمدکیان
محقق در زمینه شبکه های کامپیوتی و امنیت اطلاعات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید