ویرگول
ورودثبت نام
iazimeh
iazimeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی کتاب: بی دوز و کلک- آندرس باربا- ترجمه‌ی شیما الهی

عکس از کتاب خودم ?
عکس از کتاب خودم ?

جمعه چهاردهم خرداد هزار و چهارصد.

—————————————————

هر چقدر که ؛کتاب بچه های سبز؛ از مجموعه‌ی برج بابل نشر چشمه رو دوست داشتم، این کتاب رو نه!

بنظرم پاراگرافی که روی جلد پشتی کتاب نوشته شده بود خیلی اغواگر بود و وسوسه انگیز!

چون وقتی کتاب رو می خونی اون حجم از کنجکاوی و ولع برای خوندن کتاب، دود میشه میره هوا!

جدی‌میگم!

باور کنید برای من اینجور بود )؛

داستان، خیلی پراکنده بود.

ترجمه‌ی کتاب روان بود ولی فکر میکنم بازهم جای کار داشت.

انگار که صفحاتی از کتاب زبان اصلی جا مونده بود.

انگار ازش گذشته بودن.

با وجود اینکه بعضی از جاها میدیدم که جملاتی نوشته شده بود که تعجب می کردم که چطور سانسور نشده.

وقتی کتاب رو به دست می گیرید«من چاپ دوم» رو دارم، از صفحه چینی کتاب متوجه می شوید که هر چه که جمع شده و شده این کتاب، با یک سرعت و شتاب عجیبی بوده . انگار که فقط می خواستن که کتاب رو به چاپ های دوباره برسونند. و اصلا به صفحه چینی کتاب که خط ها نامنظم هستش توجه نکردند.

«از نشر چشمه» بعید بود. یا شاید هم بعید نبوده !!!

========================

از کتاب بخوام بگم، قصه‌ی یک مادر و دو دخترش به همراه یک پرستار که از جایی از قصه وارد می شود.

رابطه‌ی مادر با یک دخترش خوب است و با دختر دیگر که تقریبا راوی داستان بود، آنچنان خوب نیست و چالش هایی دارند در ارتباط با یکدیگر.

پرستار کم سنی که از جایی وارد قصه می شود و آنگونه که پشت کتاب نوشته شده بود، هیچ شخصیت مرموز و عجیبی نداشت.

========================


کتاب بازبی دوز و کلکنشر چشمهکتابخوانیدستانم میل نوشتن دارند
سبزینه هستم. عاشق عکاسی و نوشتن :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید