ویرگول
ورودثبت نام
ibookshop.ir
ibookshop.ir
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

۲۳ جمله جذاب برای تبریک تولد



1. امیدوارم با هر شمعی که فوت می‌کنی، یک آرزوی قلبیت به حقیقت بپیونده.
2. خورشید هر روز برای تو بتابه و گرما و نورش راهِ زندگیت رو روشن کنه.
3. آرزو می‌کنم تمام لحظه‌های زندگیت به خوبیِ احساس خوشحالیِ باز کردن هدیه باشه.
4. کاش هر دقیقه‌ای از این سال جدید، به اندازه یک ساعت شادی برات به همراه داشته باشه!
5. امسال بذار 365 روزت پر باشه از لحظاتی که هیچوقت فراموششون نمی‌کنی.
6. بهت آرزو می‌کنم مثل ستاره‌ها در تاریکی بدرخشی، همیشه!
7. امیدوارم این سال جدید زندگیت پر از فرصت‌های جدید، موفقیت‌های بزرگ و لحظات بی‌نظیر باشه.
8. آرزو می‌کنم در این سال تازه، تمام نگرانی‌هات به خوشی تبدیل شوند.
9. آرزو دارم که هر کاری که دوست داری و هر کجا که دوست داری بری، سال پرماجرایی در انتظارت باشه.
10. امیدوارم این سال برات پر باشه از لبخندها، آغوش‌های گرم و شادی‌های کوچیک و بزرگ.
11. بهت آرزو می‌کنم، هر روزت با تلاشت برای رسیدن به رویاهات پیش بره.
12. تولدت مبارک! امیدوارم هر روز بهت یادآوری کنه که چقدر تو ویژه و دوست‌داشتنی هستی.
13. امیدوارم هر کجا که پایت می‌گذاری، شادی و خوشبختی دنبالت کنن.
14. آرزو می‌کنم که شور و انرژی جوانی همیشه در وجودت جریان داشته باشه.
15. پیشاپیش بهت آرزو می‌کنم که سال پیش رو روزهاش پر از لبخندهای واقعی باشه.
16. امیدوارم هر روز صبحت رو با یک امید نو و هر شبت رو با یک چشم‌انداز تازه به پایان بری.
17. آرزو دارم این سال جدید برات مثل یک کتاب هیجان انگیز باشه، پر از ماجراجویی و داستان‌های جدید.
18. تولدت مبارک! امیدوارم این سال تمام چیزهایی که می‌خواهی رو بهت هدیه دهد.
19. کاش این سال جدید برات بشه مثل یک باغ پُر از گل‌های رنگارنگ که هر روز یکیشون بشکفه.
20. امسال رو با یک قدم بزرگ شروع کن و به یاد داشته باش که من همیشه در کنارتم تا بهت تبریک بگم.
21. تولدت مبارک! امیدوارم امسال از هر سالی که گذشته، بیشتر بخندی و شاد باشی.
22. بهت آرزو می‌کنم با هر سالی که می‌گذره، دلت جوون‌تر و رویاهات بزرگتر شن.
23. امیدوارم امسال، سالی باشه که با اعتماد به نفس گام‌های بزرگ رو برداری و هرچی در رویایته، به دست بیاری.

آدرس وب سایت مون : ibookshop.ir
تولدمتن تبریک تولدتولدت مبارک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید