ویرگول
ورودثبت نام
ibookshop.ir
ibookshop.ir
خواندن ۷ دقیقه·۳ سال پیش

5 تمرین قانون جذب که باید انجام دهید

قانون جذب
قانون جذب


اگر می خواهید به هدف و خواسته ای که دارید برسید حتما این 5 تمرین قانون جذب را انجام دهید. اگر همانطور که گفته شده است تمرینات را مو به مو انجام دهید مطمئن باشید بعد از یک الی دو هفته نتایجش را خودتان درون زندگی تان احساس می کنید.

1.اولین تمرین قانون جذب (تمرین اعتماد به نفس):

اولین تمرین که پیشنهاد می کنم هر روز انجام بدهید تمرین اعتماد به نفس است. این تمرین یکی از قدرتمندترین تمریناتی است که اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد. شاه کلید رسیدن به موفقیت های بزرگ داشتن اعتماد به نفس است.یعنی اگر اعتماد به نفس تان پایین باشد خیلی سخت می توانید در جهت خواسته های تان حرکت کنید.

پس اولین تمرین که انجام می دهید تمرین اعتماد به نفس است.این تمرین را باید قبل از خواب و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید انجام دهید.

در این تمرین قانون جذب برای اینکه اعتماد به نفس تان را افزایش بدهید شما یک لیست کامل از ویژگی های مثبت و موفقیت هایی که در گذشته کسب کرده اید را آماده می کنید و هر شب قبل از خوابیدن و بعد از بیدار شدن این لیست را با احساس خوب می خوانید.

به عنوان مثال:

اگر قدی بلند دارید بنویسید قد بلند.
اگر در گذشته به موفقیتی رسیده اید این موفقیت را بنویسید.
اگر خوش هیکل هستید می نویسی و....

در کل هر ویژگی مثبتی که دارید و به موفقیت هایی که در گذشته رسیده اید را لیست می کنید و هر شب قبل از خواب و هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید آن لیست را مرور می کنید و احساس خوب را درون تان ایجاد می کنید. این کار به مرور زمان باعث می شود اعتماد به نفس تان افزایش پیدا کند.

پیشنهاد دیگر : مجموعه پادکست های بی نظیر جول اوستین که از سخنرانی ها و سمینار های او برگرفته شده و ترجمه و دوبله شده است (کلیک کنید)

2.انجام بازی فراوانی (تمرین جذب پول):

اگر به دنبال تمرین قانون جذب برای جذب پول و ثروت هستید. بازی فراوانی یکی از بهترین تمرین های قانون جذب برای جذب پول و ثروت است. این تمرین را خانم استر هیکس داخل کتاب هایش آورده است. اگر این تمرین را به درستی انجام دهید بعد از دو هفته نتایجی خواهید گرفت که باور نمی کنید.

خوب در این بخش قصد دارم قویترین و قدرتمندترین تمرین قانون جذب پول را به شما آموزش بدهم. اگر بتوانید این تمرین را به مدت 40 روز انجام بدید ، مطمئنم نتایجی خواهید گرفت که شما را حیرت زده خواهدکرد. این تمرین باعث می شود ذهن شما به یک آهنربای قوی برای جذب پول و ثروت تبدیل شود.

در تمرین قانون جذب بازی فراوانی شما باید از روز اول این بازی را شروع کنید. هر روز یک میلیون تومان به شما داده می شود و تا آخر شب وقت دارید که یک میلیون تومان را خرج کنید. روز دوم 2 میلیون تومان، روز سوم 3 میلیون تومان، روز چهارم 4 میلیون تومان و..... به همین ترتیب این پول هر روز افزایش پیدا می کند و شما وظیفه دارید تا آخر شب این پول را خرج کنید.
فقط در هنگام انجام این تمرین قانون جذب به نکات زیر توجه کنید:

1.شما باید از روز اول این تمرین را انجام دهید.

2.هر مبلغی که به شما داده می شود را باید تا آخر شب خرج کنید. یعنی پول را به هیچ وجه نمی توانید برای فردا بگذاریم مثلا بگویید که من امروز از یک میلیون تومان ، 800 هزار تومان خرج کردم و 200 هزار تومان را فردا خرج می کنم. اگر این پول را تا آخر شب خرج نکنید ؛ مابقی آن را از شما می گیرند.

3.با این پولی که به حسابتان می آید باید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. باید هر چیزی را که می گیرید احساس کنید. هر چقدر احساس شما قوی تر باشد پول و ثروت بیشتری را وارد زندگی تان خواهید کرد.

4.هر روز یک میلیون به پول تان اضافه می شود. همانطور که گفتم روز اول یک میلیون، به شما داده می شود، روز دوم 2 میلیون تومان، روز سوم 3 میلیون تومان و..... اما اگر یک روز یادتان برود که این بازی را انجام دهید باید از روز اول شروع کنید. یعنی اگر تا روز نهم که 9 میلیون تومان به شما داده می شود را یادتان برود که این تمرین را انجام بدهید؛ باید از روز اول شروع کنید. سعی کنید این بازی را تا 40 روز انجام بدهید.

پیشنهاد ویژه : تکنیک های پیشرفته قانون جذب رو از زبان کوین ترودو بشنوید (کلیک کنید)

3.مراقبه کنید

مراقبه کردن باعث خارج شدن استرس های احساسی ، ناراحتی و اضطراب می شود. این مورد به ما اجازه خواهد داد کاملا بر زمان حال متمرکز شویم. این مسئله به آرامش ما کمک می کند و به ما در بالا بردن سرزندگی و شادابی مان کمک می کند.

نحوه انجام مراقبه :
سعی کنید مراقبه را با زمان های 2 یا 5 دقیقه در روز آغاز کنید. بدین منظور می توانید مکانی آرام و به دور از هیاهو را برای قرار گرفتن در آن انتخاب کنید. بهتر است در فضایی باشید که بتوانید لباس های راحت و خنک به تن کنید. و دمای هوا به حدی نباشد که احساس سرما یا گرمای شدید داشته باشید در واقع بهتر است هر چیزی را که می تواند حواس شما را به خود جلب کند از میان بردارید.
به حالت نشسته یا کمر صاف یا حالت دراز کش ؛ یکی را به اختیار انتخاب کنید و سپس چشمان خود را ببندید و روی نفس کشیدن خود تمرکز کنید. هر فکری که به ذهن تان خطور می کند را با آرامش کامل بپذیرید و سپس آن را طرف دیگر ذهن تان خارج کنید ؛ به مرور زمان که این تمرین را انجام دهید یاد خواهید گرفت که تمرکز بیشتری روی تنفس خود داشته باشید و ذهن تان را از افکار خالی کنید.

4.تمرین نگاه کردن به آینه و تکرار جملات زیر:

به آینه بنگرید و بگویید :

(من لیاقت داشتن ..... را دارم و اکنون آن را می پذیرم)
(من لیاقت ..... بودن را دارم و اکنون آن را می پذیرم)

این جمله را دو سه بار تکرار کنید.
چه احساسی به شما دست می دهد؟
همیشه به احساسات خود و انچه در جسم شما می گذرد توجه کنید.
آیا احساس می کنید آنچه می گویید حقیقت دارد یا هنوز احساس می کنید که ارزش و لیاقت خواسته ی خود را ندارید؟

اگر احساسی منفی در جودتان می گذرد، به تکرار جمله ی تاکیدی خود بازگردید و بگویید :
(من آن الگوی آگاهیم را که در برابر خیر و صلاحم مقاومت می ورزد رها می کنم )

(من لیاقت ........ دارم.)

آن قدر این جمله را تکرار کنید تا احساس پذیرش به شما دست دهد.حتی در صورت لزوم ، چند روز پیاپی جمله را تکرار کنید.

5.جذب پول با لیوان ثروت :

آب این ویژگی رو داره که سطح ارتعاش و فرکانس شما را بالا یا پایین ببره و شما رو در مدار ثروت یا فقر قرار بده.
با این روش شما می توانید به سادگی و آب خوردن سطح ارتعاشتون رو بالا ببرید و کاملا در مدار پول و ثروت قرار بگیرید و جذب ثروت و پول داشته باشید.

قبل از هر چیزی لیوان مخصوص خودتون رو تهیه کنید و از این به بعد قراره که تمام نوشیدنی ها بخصوص آب رو با این لیوان بنوشید؛ یعنی حتما لیوانی انتخاب یا تهیه کنید که به خودی خود احساس خوبی نسبت به اون دارید.

حالا اسکناسی که خیلی اون رو دوست دارید بردارید و به یک سمت لیوان بچسبونید، اسکنا س رو طوری بچسبونید که نصف بیرون رو در بربگیره و نصف دیگه خالی باشه،حالا یه برگه کاغذ بردارید به اندازه و ابعاد همون اسکناس و روی اون عبارت تاکیدی جذب پول مثل (من ثروتمند هستم)(من جاذبه پول هستم) (پول و ثروت من هر روز بیشتر بیشتر میشه)(من عاشق پول و پول عاشق من هست) را بنویسید.

شما یک لیوان پول ساختید که با هر بار آب نوشیدن با اون لیوان ، سطح ارتعاش و فرکانستون رو بالا میبرید . لازم نیست هر بار که از لیوان استفاده می کنید عبارت تاکیدی را تکرار کنید؛ هر وقت که بخوایید می توانید اسکناس و برگه رو تغییر بدهید.

کلام آخر :

امیدوارم این 5 تمرین به شما کمک کنه تا بتوانید بهترین ها رو به زندگی خودتون جذب کنید.سعی کنید خودتون مجبور به انجام دادن این تمرین ها تا 21 روز بکنید و بعد از آن خواهید دید که این تمرین ها جزئی از زندگی شما شده اند و شما به هیچ زحمتی خودتان این تمرین ها را انجام میدهید.

پیشنهاد ویژه : قانون جذب چیست؟ و چطور می توانیم از آن استفاده کنیم؟ (کلیک کنید)
قانون جذبقانون جذب پولتمرین های قانون جذبآموزش قانون جذبقانون جذب چیست؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید