ویرگول
ورودثبت نام
یکاخ ریما
یکاخ ریما
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کنکوری

حاجی این کنکور هم برای من یک وضعی شده...

حالا هزینه کتابا و مشاور و کلاسهایی که ثبت نام کردم و از اونجایی که انتخاب خودم بوده، پول همشون رو هم باید خودم بدم، به کنار..

اینا هیچ، خودم انتخاب کردم، چشمم کور، دندم نرم

ولی آخه خدایی...

برا ثبت نام کنکور هم خودم باید ؟؟؟؟??‌‌

زنگ زدم بابام میگم یکم پول واریز نما برم کنکور ثبت نام کنم

میگه برو خودت ثبت نام کن، حالا که اون رشته ای که من می‌خوام رو نمیخونی دیگه به من ربطی نداره

مامانم میگه صبر کن یکم عصبانیتش بخوابه،

ولی خب من ثبت نام کردم.

تو هم فکر کنم این روزا ثبت نام کنی

امیدوارم با قدرت پیش بری، و خسته نشی وسطش

می‌دونم قرار نیست این رو بخونی :)))))))))

ولی خب اگر خوندی

من می‌دونم که تو میتونی

دیگه ظرفیت قبولی پزشکی هم که افزایش یافته و ..

امیدوارم خانم دکتر بین اون همه دکتر و دندون پزشک و پرستار

این مهندس حقیر رو فراموش نکنه :))

و...

امیدوارم دلت تنگ نشه و با قدرت بخونی

شبا هم مثل من، مثل خرس بخواب

فکر نکن کلا، فقط بخون و پیش برو و پیش برو



حال خوبتو با من تقسیم کن
این‌ها همه از برای توست...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید