ویرگول
ورودثبت نام
یکاخ ریما
یکاخ ریما
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یکم حرف باهات

سلام

خوبی؟

سوال اعصاب خردکننده من :)))))

راستی یچیزی بهت بگم؟

این «سلام، خوبی؟» یجورایی برام مهم بود...

ولی خب برای تو حتی تا حدودی رو اعصاب بود...

ولی خب برای من مهم بود، این اواخر که همیشه می‌گفتی خوبی..

نمی‌دونم..

شاید انتظار داشتی که من خودم بدونم...

شایدم چون فکر می‌کردی که برام مهم نیستی، فقط می‌گفتی خوبی که بگذره

ولی من دوست داشتم بعدش بپرسی «تو چی؟»

گاهی وقتا می‌پرسیدی و قند تو دلم آب میشد و گاهی وقتا نمیپرسیدی و حسرت به دل میموندم :))

ولی خب بیا فرض بگیریم که تو ازم پرسیدی و من دارم بهت جواب میدم..

فقط یه فرض...


میدونی امروز کلی باهات حرف زدم، وقتی کلی عصبی بودم و با تمام وجودم فقط میخواستم باهات حرف بزنم..

کلی حرف زدن بهم، تو فلانی تو بهمانی و من با فریاد جوابشونو دادم، ولی فقط ‌توی ذهنم...

در واقعیت...

هیچی نگفتم، فقط ‌نگاه کردم..

ولی ته دلم آرزو می‌کردم فقط بودی

اصلا مگه دوستا برای این نیستن که حرفای همو گوش کنن؟

خب الان یعنی چی؟

الان من رو فرستادی که برم آدمای دیگه رو ببینم، ببینم کدوم گوش گنده تری دارن؟

بعید بدونم از گوش خودم بزرگتر، گوشی باشه..

پس برم پی خودم؟

با خودم حرف بزنم؟

دردامو به خودم بگم؟

نمی‌دونم...

شاید حتی همین الانشم دارم برای خودم حرف میزنم

یجورایی‌ قاطی شده چون تو منی

ولی خب حداقل می‌دونم که قرار نیست اینا رو بخونی

این اکانتم هم یادت رفته وگرنه بسم الله بلاکش می‌کردی

حتی نمیخوندیش ببینیش چی نوشتم

امروز تلگرام رو نصب کردم، نوشته بود که

«اسمت + •میم•‍ی که گفتی از آخر اسمت بردارم ولی برنداشتم» joined the telegram

و خب در اولین مواجهه دیدم که بلاک شدم :)))

احتمالا باید خوشحال باشم

مگه نه؟

به محض وارد شدن بلاک کردی :))))))

این عالی نیست؟ این حجم از توجه...


میدونی کلی حرف داشتم که بهت بگم...

ولی الان غمگینم‌ و دلم برات تنگ شده

حال نوشتن ندارم

فقط مراقب خودت باش

حال بدتو با من تقسیم کن
این‌ها همه از برای توست...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید