ویرگول
ورودثبت نام
یه کد نویس
یه کد نویس
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شرح حال یک برنامه نویس شکست خورده

یک برنامه نویس شکست خورده هستم !

من با سن کمی که دارم برنامه نویسی رو شروع کردم در ابتدا فکر نمیکردم که به این کار وابسته بشم به طوری که هر روز چیز بیشتری رو یاد بگیرم.

خب من چون خانواده خیلی تو این حال و هوا نبودن و پول برای کلاس برنامه نویسی نمیدادن خودم مسلط به زبان انگلیسی هستم اموزش های انگلیسی رایگان رو دیدم چون اموزش های فارسی زبان واقعا بد درس میدن !!!

بعد از یک مدت که برنامه نویسی وب پلترفم رو یاد گرفتم تصمیم به ساخت یک پروژه نسبتا بزرگ کردم! یک موتور جست و جوگر مثل گوگل و گردو و ذره بین !

خب کار کد نویسی تقریبا تمام شد اما من کلی تلاش کردم که یک اسپانسر پیدا کنم که براش یک هاست قوی خوب بخرم کسی پیدا نشد ! خیلی صبر کردم و به هر دری که زدم نشد .

الان من موندم و یک عالمه کد بدرد نخور بی استفاده و یک انگیزه شسکت خورده و وقتی که هدر رفت!!

امیدوارم هیچ کسی مثل من شکست نخوره!

برنامه نویسشکست
نوشتن روزمرگی ها یا داستان ها یا پرسش و نظرخواهی از مخاطبین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید