ویرگول
ورودثبت نام
هیچکس!
هیچکس!
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

پیشگفتاری بر این صفحه

پیش از هر چیزی ابتدا خودم یعنی "هیچکس" را به شما معرفی می‌کنم شاید برایتان جالب عجیب و یا آشنا باشد

هیچکس یادآور واقعیتی دیرین و دور و دراز برای من و دنیای اطرافم است.در این سال‌ها که روزگار را ورق زدم و زندگی کردم شیرینی،تلخی،زیبایی و زشتی‌هایی را به تعبیر خودم چشیده و از هر کدام درسی آموخته و گاهی دوباره آن را لمس کرده تا در نهایت آن را زندگی کنم.

هیچکس،یادآور ماهیت من نسبت به دنیای اطرافم است اینکه من در این دنیای بزرگ کسی جز هیچکس نیستم. اعتقادات، افکار و یا نظر من تنها بخش بسیار بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ است اینکه من در این دنیای بزرگ تحت عنوان هیچکس،هیچکسی که در این دنیای بزرگ پر رنج و عذاب کسی جز خودش ندارد بسیار لذت بخش و گاهی مایوس کننده است.

در طول این سال‌های زندگی تمام سعی و رفتار خودم را مبنی بر چند عقیده ساده بنا نهاده‌ام، اما اگر دوست دارید آنها را بهتر بشناسید باید کمی صبر کنید تا با هم پرده از هویت من برداریم

در این صفحه می‌خواهم دلنوشته‌های خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم این دلنوشته‌ها ترکیبی از عقاید،تفکرات،چشم انداز من نسبت به اطرافیان کشورها دنیای زیر پا،دنیای بالا سرمان و حتی زندان ذهنمان است.

لازم به ذکر است که بگویم هیچگاه قصد توهین تمسخر و یا بی‌حرمتی به افکار،اشخاص و یا کشوری را ندارم بلکه در این فضای خودمانی دوست دارم افرادی باشند که صدایم را می‌شنوند و من نیز شنوای سخنان آنان باشم.

در دو روز و در یک ساعت مشخص و معین (دوشنبه و جمعه ساعت ۹ شب) من قصد انتشار و نشر دلنوشته‌هایم را در این صفحه دارم امید است که با اقبال و همراهی شما عزیزان مواجه تا درنهایت بتوانم در تصحیح و یا تکمیل عقاید خودم قدمی برداشته و یا شاید بتوانم به دیگران در باز شدن چشم حقیقت بین شان یاری رسانم.

در انتها این هیچکس از شما دوست عزیزی که این پیشگفتار را مطالعه نمود نهایت تشکر و قدردانی را دارد به امید آینده‌ای روشن برای همه انسان‌ها

دنیای اطرافمدنیای دنیایدوستزندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید