سلام
انگار همین دیروز بود که تو خیابون احمد آباد مشهد قدم میزدم. همین دیروزی که ازش بیشتر از 5 سال گذشته. از کنار ماشین های پارک شده رد میشدم. یه تراکت پشت برف پاک کن های همشون وجود داشت. یه کار تبلیغاتی که خیلی ها انجام میدن. انگار کسی که مسئول پخش تراکت ها بوده. برف پاک کن ماشین هارو جای گرم و نرمی برای استراحت تراکت هاش دونسته!
خیلی کم پیش میاد که کنجکاو بشم که چی روی یه تراکت نوشته شده ولی اون روز همه ی تراکت های پشت برف پاک کن ها صدام میکردند. یه جورایی سرم داد میزدند.
بالاخره با بی میلی جلو یکی از ماشین ها ایستادم و یکی شونو برداشتم و به چشمام، سرش داد زدم که: (چیه؟؟؟ چی میگی؟؟؟)
درباره یه کمپ آموزشی بود که قرار بود تو عید برگزار بشه. 9 روز عید نوروز تو یه موسه آموزشی از ساعت 7 صبح تا 8 شب.
آموزش طراحی سایت!
رفتم. کل عید همه مهمونی هارو پیچوندم. آخرش هم هیچی یاد نگرفتم. ولی یه دروازه از نور به روم باز شده بود. دروازه ای که منو عاشق دنیای وبسایت ها کرد.
خودم دست به کار شدم اولین دامنه، با عنوان تیوکسا رو برای خودم خریدم و توش کار خودم رو به عنوان طراح سایت در مشهد و بهینه ساز سئو معرفی کردم.
هر روز مطالعه و تحقیق برای طراحی بهتر سایت. برای طراحی اصولی سایت.
با سئو آشنا شدم و فهمیدم سئو و گوگل به سایت ها ارزش میدن.
الانم تو این سال ها بهترین سرگرمی و البته حرفه ی من شده طراحی سایت و بهینه سازی سئو. البته وارد دنیای طراحی اپلیکیشن های اندروید هم شدم. ولی اینجوری عاشقش نشدم.
این روزا هم بیشتر دنبال اینم که با این هنری که عاشقانه بهش پرداختم به مردم خدمت کنم. بهشون کمک کنم بهتر دیده بشن و کسب و کارشون بیشتر رونق بگیره.
آره...
امروز من میتونم بگم که خوشبختم....
خدایا شکرت..... و دوست دارم