ویرگول
ورودثبت نام
ایمان انصاری فر
ایمان انصاری فر
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

سواستفاده آوانک اپراتور پیام صوتی



چند سال پیش برای یه پروژه نیازمند وریفیکشن صوتی شدم تو سرچی که کردم متاسفانه رسیدم به اپراتور پیام صوتی آوانک به اصلاح اپراتور پیام صوتی!

تو این چند سال تقریبا هفته ای چندین بار از این مشتریان این سرویس دهنده و حتی خود این سرویس دهنده پیام تبلیغاتی داشتم، نوع تبلیغاتم متاسفانه به شدت آزار دهنده هست

تا زمانی که تماس رو جواب ندین بدون وقفه تماس میگیره و یه پیام آماده رو پخش میکنه

دوبار از این شرکت درخواست کردم شماره منو از لیست تبلیغاتشون حذف کنن و محترمانه قبول کردن و اعلام کردن که حذف شده

دیروز تو جلسه با مشتری بودم و چندین بار مجدد تماس های بی وقفه شروع شد

سر آخر تلفن که پاسخ دادم اینبار مثله خیلی از دفعه های گذشته تبلیغات مشتریانشون نبود، بلکه تبلیغ مستقیم خود سرویس آوانک بود

امروز مجدد پیام دادم که شماره منو حذف کنید این روش اصلا روش جالبی برای تبلیغ نیست که اعلام کردن ما نمیتونیم جلوی مشتریا رو بگیریم تبلیغ نفرستن با خود همون سازمان تماس بگیرید

و این درحالیه که تبلیغ دقیقا مالِ خود آوانک هست، وقتی شاکی شدم، گفتن که شماره رو بدید حذف کنیم ' و نمیدونم چطور وقتی تهدید کردم رپورتاژ میرم امکان حذف شماره امکان پذیر شد!

و بدون اینکه شماره منو بگیرن به من گفتم شمارتون حذف شد از لیست

به اپراتور آوانک میگم شما که نه شماره منو گرفتی نه اسم منو میدونی ؟ چطوری حذف کردی ( توهین به شعور مشتری در این حد!!!) میگه شما جناب ناجی نیستین ؟

که این حرفشون دو تا برداشت میشه کرد، یا اینکه تعداد شاکی خیلی زیاد تو آوانک

یا نه واقعا هر دفعه که درخواست حذف شماره میدادم فقط یه باشه بوده و

احترام برای شعور مشتری تو آوانک کاملا بی معنی هست

متن چت با اپراتور آوانک پلتفرم مزاحمت تلفنی پایین گذاشتم خودتون بخونید از شرح ماجرا با خبر باشید ، واقعا وقتی پایه یه شرکت بر اساس مزاحمت ایجاد شده از جایه دیگه چه انتظاری داریم





خیلی ناراحتم از اینکه اولین مطلب به گله شروع شد، دوسالی هست ویرگول رو دنبال میکنم و خیلی دوست داشتم بنویسم، همیشه دنبال یه شروع قوی بودم ولی متاسفانه موضوع خوبی پیدا نکردم


آوانکپیام صوتی آوانکاپراتور پیام صوتی
Freelancer UI/UX Designer
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید