ویرگول
ورودثبت نام
zerotwo
zerotwo
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سعیدمون اسپانیایی بلده!


بچه ها تو قدم دوم تصمیم گرفتم از اولین کاری که باید قبل از شروع هرکاری کنیم بنویسم!

فکر کنم شماهم مثل من تاحالا هزار بار تو گوگل سرچ زدین:

  • چگونه هدف گذاری کنم؟
  • چجوری به هدفم پایبند باشم؟
  • چجوری به هدفم برسم؟
  • چگونه هدف زندگی ام را پیدا کنم؟

میدونی چیه ، راستش ممکنه دوباره یه سری جمله تو همین باب سرچ زده باشی و سر از نوشته من درآورده باشی!

فکر کنم باز هم مثل من تا الآن کلی نوشته راجع به همه این سوالا ، انواع هدف گذاری ها ، نحوه هدف گذاری ها ، مولفه هایی برای پیدا کردن هدف مناسب و ... خونده باشی!

شاید مثل من بعد از خوندن و سرچ کردن باز نتونستی به هدف گذاریت پایبند باشی ، یا بعد از مدتی فهمیدی نوچ اینم هدف مناسبی نیست!

اگه تا همین جای مطلب شبیه من بودی، پس بذار بهت بگم چی به من تو انتخاب هدف کمک کرد که شاید بعد از اینم باز شبیه من باشی و به تو هم کمک کنه!

من مهم ترین مولفه ای که برای انتخاب اهدافم در نظر می گیرم اینه که بهشون نیاز داشته باشم !

فکر کن همین الان بر حسب علاقه شروع کنی به اسپانیایی یاد گرفتن ، درصد اینکه یه روزی سر از کشور اسپانیایی زبان هم دراری بذار 1 درصد و بازهم فرض کن این زبان هیچ درآمدی برات نداره و تغییری توی وضعیت زندگیت هم ایجاد نمی کنه ! اون وقت زمانی که به جاهای سخت تلاش و یادگیری میرسی دیگه علاقه کم میاره و از خودت میپرسی چرا اصلا خودم رو تو سختی بندازم؟!

اما وقتی به چیزی نیاز داری ! وسطش که نوبت پرسیدن سوال اصلا که چی میشه؟ میتونی جواب بدی چون نیازش دارم و ادامه بدی...

این راه حل واسه من که جواب داده ^-^ شاید به توهم کمک کرد ...

راستی امروز با عرض تاسف فقط سه ساعت خوندم !!!!(درگیر مصیبت کنکور! چرا؟ چون نیازش دارم)


کنکوردرس خوندنمطالعههدفانگیزه
می نویسم تا خودم یادبگیرم ; )
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید