ویرگول
ورودثبت نام
فعلا
فعلا
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

آیا همه درگیر هستند یا من بیش از حد فوکوس کردم؟

داستان از اونجا شروع میشه که میخواهم پیشرفت کنم ولی این حتی آخر شب میاد سراغم

ینی حس پیشرفت کردن

حسی که میگه تو باید پیشرفت کنی و از زمان استفاده‌ی بهینه کنی همون اخر شب که میخوام بخابم میاد سراغم

دلیل چی میتونه باشه؟؟

یافتم ! دلیل میتونه حس از دست دادن باشه یعنی چون داریم از دست میدیم اون روز رو ، مغزمون نمیخواد باور کنه ، پس اگر بیاییم و مهندسی معکوس ایجاد کنیم چه؟ یعنی به گونه‌ای عمل کنیم که اگر اهداف خود را عملی نکنیم چه چیزهایی از دست خواهیم داد! اگر این را نیافته بودم و اکنون یافتم پس چیزی در دل این چیزهایی که گفتم وجود دارد که من را به سمت میخواهم‌ها از سر صبح و تلاش کردن ها سوق دهد.


من به شدت برون گرا هستم بنابراین از اشتراک گذاری حالات و احساساتم واقعا لذت میبرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید