ویرگول
ورودثبت نام
فعلا
فعلا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

انجام یک آزمایش

در ویرگول قبلی در مورد اعتیاد به شبکه های اجتماعی نوشتم
این فضای بی صاحاب خیلی عجیب است یعنی وقت برای آن تعیین نکنیم اون وقت ما را خواهد گرفت

یک آزمایش انجام می دهم

من در این آزمایش به مدت 5 روز روزی فقط 1.5 ساعت از اینترنت استفاده خواهم کرد ولی فقط و فقط ابتدای صبح اگر ساعت 4 صبح بیدار بشوم و ساعت 9 شب به بعد که درس هایم تموم شد ... بنظر نتجیه ی آن باید جالب باشد

واقعا باورم نمیشود در یوتیوب نحوه تهیه یک وسیله برای تولید برق از باد! بعد از آن یکسری شورت ویدیوی بی سر و ته که حتی یک موردش هم به یادم نیست چی بود ! آقا نگم براتون که دیوانه میشم توضیح بدم فقط بگم که من به عنوان فردی که دارم میخونم و متوجه زمانم هستم الان این دغدغه زمان برام ایجاد شده ، شما ببین ای بی صاحاب چه تایمی رو از ما انسان ها میگیره که حواسمون بهش نیست
من برم تا بیشتر اعصابم خورد نکرده

فردا باید 4 صبح بیدار شم ... چون به واسطه این بی صاحاب از برنامم عقب افتادم !

شبکه‌های اجتماعیآزمایش
من به شدت برون گرا هستم بنابراین از اشتراک گذاری حالات و احساساتم واقعا لذت میبرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید