ویرگول
ورودثبت نام
فعلا
فعلا
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دو جمله نجات بخش

من دو جمله (قانون) میگم که اگر این دو جمله رو با خودتون تکرار کنید احتمال اینکه انسان موفق تری بشید بیشتره (راز تلاش ها ، راز موفقیت ها در درک همین د جمله س ، البته به قول مولوی شاید هر کدومتون از ظن و گمان خودتون یار من بشید و معنی این دو قانون رو بفهمید ولی خوب همونم عالیه!)
1- بنر ! ( بخاطر شکست ها و گریه ها و همه این نوع حالات روانی منفی که در زندگی شما رخ میده ،،، هییچچچچچچچچچچ کس تاکید میکنم هییییییییییچچچ کس نمیاد بنر بزنه دم در خونتون که بابت که بابت این گریه ها و شکست خوردن ها از شما تشکر و قدردانی میشود ،، اگر همچین فردی رو پیدا کردین از طرف من از این انسان مهربان تشکر کنید .... پس این گریه ها و شکست ها و اشتباهات چیه؟ اینا یه سری مقدمات پیروزی اند که در حقیقت دشمنان شما رو شاد میکنه و برای شما سازنده اند اگر بدانید که کسی نمیخواد برای شما بنر نصب کنه (البته به نظر من دشمنی بین انسان ها ریشه در جهل و تعصب داره حال آنکه در اتوپیتای انسان متمدن و فکور و خردمند هیچ دشمنی وجود نداره و در اون بهشت همه دوست هم اند و همه خوشحالند در عین اینکه یکسان نیستند و در بعضی از صفات مثلا شغل و فلان و بیسار متفاوتند) اینو اگه فاکتور بگیریم ، بله! دشمنان شما (دشمن یعنی انسان به ظاهر فکور و خردمند و پیچیده!) از شکست های شما ، از اشتباهات شما و تمامی حالات منفی که بر سر شما میآید خوشحال میشوند و از طرف دیگه به کتف راست یا چپ هیچکس نیست که شما شکست خورده اید ولی اگر پیروز بشوید سیل تشویقات شروع میشود ... پس چونکه قبل از عدد 20 عدد 10 وجود دارد توصیه میکنم که قبل از 20 که همان تشویقات است ، 10(شکست ها و حالات منفی عارض بر خودتون..) رو جدی نگیرید و فقط درس بگیرید و بگذرید چونکه در این مهدکودک زمین ، انسان کلا جایز و خطاس
2- و اما جمله دوم .... در زندگیتون انقدر علم کسب کنید و در کنار اون اشتباه کنید که سرانجام بفهمید که هنو هیچی نمیدانید !

انسانحالات منفیفکور خردمندبنر
من به شدت برون گرا هستم بنابراین از اشتراک گذاری حالات و احساساتم واقعا لذت میبرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید