ویرگول
ورودثبت نام
وفا اسرت
وفا اسرت
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

خرید عمده لباس راحتی زنانه - عمده پوشاک زنانه بانه

خرید عمده لباس راحتی زنانه: سلام رفقا در این صفحه از ویرگول میخام خودم و مغازمو بهتون معرفی کنم. من اسمم وفا هستش و عمده لباس راحتی زنانه کار میکنم. مغازم در بانه هستش. به احتمال خیلی زیاد اسم بانه رو شنیده باشید.(نگین اقتصاد غرب کشور).

اگه مایل بودید این قسمت رو هم بخونید در رابطهـبا شهر بانه میخام یه توضیح خیلی کوچولو و مختصر بدم . بانه از سال ۱۳۸۷ تا به الان زمزمه خرید هر هموطنمون هست. چون واقعا قیمتش نسبت به سایر شهر های ایران مناسب ترا میپرسین چرا؟ چون چسپیده به مرز و کل فاصله ای که با سلیمانیه درایم به دو ساعت نمیکشه. حالا گفتم سلیمانیه . فاصله مون با سر مرز حدود چهل دقیقه س . وهمانطور که شاید بدونید خیلی از اجناس خارجی رو خودمون وارد میکنیم. تو این مرز خیلی چیزا میاد یکیش لوازم خانگیه که به وفور تو بانه پیدا میشه اونم لوازم های؟برند و اصلی و اورجنینال (حالا بحث من اونایی نیستند که لاشین و کالا رو از تهران میارن و مارک میزنن و میفروشن. یه نکته هم بگم ۸۰ درصد اینا بانه ایی نیستند که این کارو انجام میدن و از شهر های دیگه این کار کثیفو انجام میدن و در آخر به اسم بانه میفروشن بی همه چیزا.

بگذریم من که خودم تو کار پوشاک هستم و به بقیه کاری ندارم و خدارو شکر پوشاک هم خیلی راحت قابل تشخیصه و چیزی به اسم بدل وجود نداره یا اگه داره خیلی تابلوعه ?

من مغازم پاساژ زاگرس هست تو بانه طبقه ی زیرزمین پلاک ۵۷ اومیدن بانه در خدمتون هستم ? از مسیر اصلی خارج نشم این مطلبو بیشتر برا دوستانی نوشتم که فروشنده یا مغازه دار و یا پیج دارند و یا به هر نحوی دارن لباس راحتی زنانه میفروشن. قیمت هام مناسبه و اگه خرید شما هم زیاد باشه قیمت هام بیشتر مناسب میشن?

09186491864 شمارە من هستش زنگ بزنین حتما و موجودی کارارو ازم بخاین تو واتساپ براتون بفرستم یه پیج هم دارم به اسم آیبوتیش ibotish اونجا استوریای روزانەمو ببینی عاشقم میشین بە خوداا??

تیشرت زنانه
تیشرت زنانه
لباس راحتی زنانه
لباس راحتی زنانه

خرید عمده لباس راحتی زنانه

لباس راحتی
لباس راحتی
تیشرت
تیشرت
خرید عمده لباس راحتی زنانه
خرید عمده لباس راحتی زنانه

فروش عمده لباس زنانه راحتی

خرید عمده پوشاک راحتی زنانه
خرید عمده پوشاک راحتی زنانه

خرید عمده پوشاک زنانه

دوستان یکم سختە عکس اینجا گذاشتن درک کنید منو? شما تو واتساپ یا تماس بگیرید و یا به پیج سر بزنید تو دایرکت بگید کل موجودی لباس راحتی های زنانه رو براتون ارسال کنم.

۰۹۱۸۶۴۹۱۸۶۴

لباس راحتیراحتی زنانهخرید عمده پوشاکخرید لباس راحتی زنانه
وفا هستم. در پوشاک غرقم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید