امـیـــــرحســـــین آریا
امـیـــــرحســـــین آریا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بوت کمپ Kotlin برای برنامه نویسان اندروید درس چهار: تکلیف


۱۳. تکلیف

به این سوالات پاسخ دهید تا دانش خودتان را بسنجید.


به این سوالات پاسخ دهید


سوال 1

کلاس ها یک متد خاص دارند که از یک نمونه اولیه برای ساختن اشیا آن کلاس را میزبانی می کند. نام آن متد چیست؟

  • یک سازنده (builder)
  • یک معرفی کننده (instantiator)
  • یک سازنده (constructor)
  • یک طرح اولیه (blueprint)


سوال 2

کدام یک از عبارات پایین درباره رابط ها و کلاس های انتزاعی صحیح نیست؟

  • کلاس های انتزاعی می تواند سازنده داشته باشند.
  • رابط ها می‌توانند سازنده داشته باشند.
  • رابط ها و کلاس های انتزاعی می‌توانند مستقیماً نمونه سازی‌ شوند.
  • خصوصیات انتزاعی باید با زیر کلاس های کلاس انتزاعی پیاده سازی شوند.


سوال 3

کدام یک از گزینه های پایین یک اصلاح کننده دیداری کاتلین برای خصوصیات، متدها و از این قبیل نیست؟

  • internal
  • nosubclass
  • protected
  • private


سوال 4

کلاس داده‌ های مقابل را فرض کنید:

data class Fish(val name: String, val species:String, val colors:String)

کدام یک از گزینه های زیر کد صحیح برای ساختن و تخریب شی Fish نیست؟

  • val (name1, species1, colors1) = Fish("Pat", "Plecostomus", "gold")
  • val (name2, _, colors2) = Fish("Bitey", "shark", "gray")
  • val (name3, species3, _) = Fish("Amy", "angelfish", "blue and black stripes")
  • val (name4, species4, colors4) = Fish("Harry", "halibut")


سوال 5

بیایید بگوییم شما یک باغ وحش پر از حیوانات دارید که همه آنها نیاز به محافظت دارند. کدام یک از گزینه های زیر بخشی از پیاده سازی محافظت نیست؟

  • یک رابط (interface) برای انواع مختلف از غذای حیوانات.
  • یک کلاس محافظت انتزاعی (abstract Caretaker) که می توانید از آن انواع مختلف محافظت را بسازید.
  • یک رابط (interface) برای دادن آب تمیز به حیوانات.
  • یک کلاس داده‌ای (data) برای برای یک ورودی در برنامه غذادهی.



پایان درس چهار*/


بخش قبل | فهرست درس | بخش بعد


توسعه دهنده وب و نرم افزار - طراح تجربه کاربر و رابط کاربری | لینک بوت کمپ کاتلین https://vrgl.ir/69hcw
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید