ویرگول
ورودثبت نام
گیفت مکس
گیفت مکس
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تایید و احرازهویت چند مرحله ای برای کارتهای شارژ اپل

?

با سلا چند وقتی میشه وبسایت اپل دست به اقدام تغییر روند احراز هویت کارابرانش کرده که هم برای اکانتهای اپل و هم کارتهای شارژ همون گیفت کارت های رایج میشه که فعال سازی تایید دو یا چند مرحله برای تمامی حساب های توسعه دهندگان اجباری خواهد شده است !‌

اپل آی دی و تایید هویت چند مرحله ای ..
اپل آی دی و تایید هویت چند مرحله ای ..

دیگه حساب توسعه دهنده من امکان بیلد گرفتن و تقریبا هیچ کاری رو در xcode به ما نمی داد و بیشتر کاربرا و استفاده کنندگان از این سرویس مونده بودن چیکارم کنن

راه حل های زیادی به ذهنمون رسید

از کمک گرفتن از دوستان و آشنایانی که خارج از کشور بودن تا گرفتن پنل های مجازی پیامک در سایتهای مختلف که متاسفانه همش به دلایل مختلف به در بسته خورد تا این که یه مقاله در ویرگول به من کمک کرد که یکی از دوستان عزیزم بهم معرفی کرد

فعال سازی تایید دو مرحله و همچنین تایید دو عامله برای اکانت های اپل

و بالاخره مشکلمون حل شد قبلش بگم که خدا خیرشون بده

حالا پس چرا من این مقاله رو دارم مینویسم برای اینکه یه کم بیشتر توضیح بدم در مورد خیلی از موارد و سرویس دهنده هایی که توی اون مقاله اسم برده نشد

اول اینکه اپلیکیشنی که ایشون در مقاله شون استفاده کرده بودن برای ما تحریم بود امکان دانلودش در اپ استور نبود که در اینجا من بهتون پیشنهاد میکنم که اگر اون اپ رو نتونستید پیدا یا نصب کنید میتونید از نرم اپ Dingtone استفاده کنید که یه جورایی محیطش مثل همونه اما یه بدی داره اینکه هزینه ی خرید شماره اش گرونتر و برابر ۴.۹۹ دلار هست

دومین سرویس دهنده ای که دوست داشتم در موردش صحبت کنم وبسایت گیفت مکس (https://giftmax.ir ) هست که امکان خرید کارتهای هدیه اپ استور و بقیه جاها رو ارائه میده و خیلی سرویس دهی خوبی داشته و صد البته قیمتهای باورنکردنی که آدم رو به شک میندازه و من برای پرداخت هزینه خرید شماره در اپ Dingtone از این سایت گیفت کارت خریدم و به اکانتم اضافه کردم و نهایتا پرداختش رو انجام دادم

راهنمای استفاده از کارتهای هدیه itunes برای شارژ حساب اپ استور و خرید اپ

و نهایتا نکته ای که باید در موردش صحبت کنم اینه که شما نمیتونید تایید دومرحله ای رو روی سایت اپل فعال کنید و باید حتما روی گوشی یا دیوایس مکتون فعال کنید

البته خیلی از مواردی که گفته شد جایگزین داره ، و بنده صرفا تجربه ام رو گفتم. امیدوارم تونسته باشم که کمکی کرده باشم و از امیر فهمیده وطن دوست هم به خاطر مقاله خوبشون تشکر کنم.

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت گیفت مکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید