ویرگول
ورودثبت نام
iranian genius
iranian genius
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

اشعار ناب | رزیتا دغلاوی نژاد

rozitadaghlavinezhad
rozitadaghlavinezhad
رزیتا دغلاوی نژاد
رزیتا دغلاوی نژاد


اشعار ناب | مقادیر عشق

گذشته را رها بکن/

غمش نخور تو شاد شو/

اگر به عشق پاک تو/

سوءاستفاده کرد او/

خیال را الک بکن/

جدا کن آن نخاله را/

که نام و هر نشان او/

مباد یاد ذهن تو/

غمش نخور چرا که او/

به حیله و ریا تو را/

فریب داده او بسی/

تنت چو شاخه گلی/

به دستهای نحس و بد/

چه پرپرت نموده و/

به دست باد داده او/

عبث تو را شکست و رفت/

زلال و پاک بوده ای/

چو چشمه های زیر سنگ/

تو عاشقش شدی ولی/

ندیده این محبتت/

و گفته نزد من بیا/

ببند عهد با من و/

بیا و اعتماد کن/

چو اعتماد کرده ام/

شکست کاسه کوزه ام/

به باد داد عشق را/

چو شب سیاه و تار شد/

تمام روشنایی ام/

غمی گرفته قلب را/

به قدر کوه بیستون/

غمی گرفته قلب را/

که گر دوباره آید او/

برون کنم از این سرا/

وجود پر فریب را/

تفو به ذات بد شود/

تفو به عهد و اعتماد/

به زخم خورده ها مکن ترحمی/

دگر برو//

ندارد آن حنای تو/

دگر نشان رنگ سرخ/

برو که حرف آخرم/

به بد سرشت و بی فروغ/

چنین رسد به عرض او/

برو برو ز پیش من/

برو برو تو از دلم/

تو خیر خواهی ات به ما/

رسیده مرحمت زیاد/

شاعر : رزیتا دغلاوی نژاد

رزیتا دغلاوی نژاداشعار نابشعر عاشقانهنویسنده ایرانیبیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد
بیوگرافی کامل = گوگل آیدی اینستاگرام: @rozita_daghlavi_nezhad
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید