ویرگول
ورودثبت نام
iranian genius
iranian genius
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اشعار کودکانه | مخترعین کوچک | رزیتا دغلاوی نژاد



من یه دبستانی ام

عاشق درس علوم

شیفته کهکشان ها

ستاره ها و نجوم

دوست دارم در آینده

یه چیز خوب بسازم

یه اختراع عالی

با نقشه های تازم

آرزوی من اینه

با درس و اطلاعات

دنیا رو بهتر کنم

با ثبت اختراعات

کودکی ده ساله ام

در پی کسب دانش

کنار علم آموزی

میکنم همیشه ورزش

درس میخونم با دقت

فارسی ، علوم ، ریاضی

معتقدم که اینها

هستند درسای عالی

با دقت و با حوصله

درسمو من میخونم

تمام نکته ها رو

من مو به مو می‌دونم

من می‌دونم که فردا

مفیدم برای ایران

وقتی که درس بخونم

با کوشش و با ایمان

ما بچه های امروز

امید آیندگانیم

افتخار مملکت

از جمع نخبگانیم

شاعر : رزیتا دغلاوی نژاد

آیدی پیج اینستاگرام: @_iranian_genius

مخترعین کوچکشعر کودکانهشعر کودکانه فارسیشاعر کودکرزیتا دغلاوی نژاد شاعر
بیوگرافی کامل = گوگل آیدی اینستاگرام: @rozita_daghlavi_nezhad
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید