ویرگول
ورودثبت نام
پدرام بهاآبادی Pedram Bahaeabadi
پدرام بهاآبادی Pedram Bahaeabadi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

قد هزارتا پنجره دارم آواز میخونم

چند تا نقطه رو فرض کنیم، و با هر نقطه یک دایره بکشیم

یعنی هر نقطه را بذاریم مرکز یک دایره و با یه پرگار دورش خط بکشیم.

حالا فرض کنید از بین این 9 تا نقطه فقط بتونید دور یکی شون دایره بکشین.

یعنی باید بین این 9تا انتخاب کنی که میخوای کدومشون مرکز دایره ت باشه. این زندگی ه


این زندگی همه ی ما آدمهاست توو این دنیا. امشب داشتم #هنرستان موسیقی را دنبال می کردم برای یک تحقیق. به ویدیو نرگس رسیدم. نرگس جاجرمی. اون ویدیو معروف شب سیاهو .....

دیدم نرگس نقطه ای رو برداشته بود که توو زندگی من بود ولی من دورش دایره نکشیدم. عین این اتفاق برای خیلی ها افتاد. خود محسن نامجو. محسن شاید 4 و 5 تا نقطه را دایره نکشید ولی 6می رو دایره کشید.

میخوام اینا بگم ما نقطه هایی را سر راه مون پیدا میکنیم که یا چون علاقه نداریم دورش رو نمیگیریم یا اون لحظه حس می کنیم دوست نداریم آینده مون را با اون نقطه درست کنیم. میگیم بذار بریم جلوتر ببینیم به چه نقطه ای میرسیم؟!

حالا هم فکر کنیم به اون روزی که هنوز توو فکر نقطه بعدی هستین، یا حتی میخواین برگردین به نقطه های قبلی. طبیعتا من هم هیچ وقت به 6 سالگی م برنمیگردم. و باید بپذیرم نقطه های زندگیم گذشته.

انگیزه دایره کشیدن را دارم و دور 25مین نقطه زندگی م یه دایره خیلی بزرگ کشیدم. فکر این نباشید که دایره هاتون کوچیک تر از بقیه است. فکر این باشین که اصلا دایره دارید؟

اگه دایره ندارید، بسازیدش، این زندگی ارزش تلاش کردن را داره، تا گذشتن از روزهاش...!

انگیزه زندگیزیبایی زندگیطلوع من وقتی غروب پر بزنهمحسن نامجوسیاوش قمیشی
بنیانگذار و مدیر لیگ جهانی موسیقی - بنیانگذار و مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران - 09120891902 - تهیه کننده جام موسیقی ایران pedram.baha@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید