ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Fadavi
Mahdi Fadavi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تنظیمات storage پروژه لاراول در هاست اشتراکی

مدتی پیش به خاطر قیمت بالای هاست های ایران سرور تصمیم گرفتم که پروژه ها رو به سروریس دهنده دیگری منتقل کنم، در بررسی ها به پارس پک رسیدم، یکی از مزایایی که پارس پک داره اینه که می ذاره مقدار منابع رو خودمون انتخاب و تنظیم کنیم ولی مشکلی که برخوردم این بود که وقتی پروژه لاراولی رو به پارس پک منتقل کردم چون هاست اشتراکی بود و دستری به سرور و ssh نداشتم تیکت زدم که شاخه storage رو به صورت سیمبولیک لینک برای من ایجاد کنند (ایران سرور همیشه این کار رو بدون درد سر برای من انجام می داد و پشتیبانی خیلی خوبی داره)، ولی بچه های پارس پک این کار رو به هیچ عنوان برای من انجام نمی دادند و با پشتیبانی هم که تماس تلفنی گرفتم اجازه صحبت با بخش فنی رو به من نداد، خلاصه این که با دردسر زیاد و جستجو در اینترنت به راه حل زیر رسیدم، این جا می نویسم که:

1- خودم فراموش نکنم و

2- شاید مشکل دیگران هم رفع بشه

فایل filesystems.php در مسیر config پروژه رو باز کنید و مقدار زیر رو ویرایش کنید:

'public' => [ 'driver' => 'local', 'root' => './storage', 'url' => env('APP_URL') . '/storage', 'visibility' => 'public', 'throw' => false, ],
ایران سرورهاست ابری پارس پکلاراولstorageهاست اشتراکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید